kater gestolen

Lori

#16 , 19 jan 2010 18:42

Ik ben ook een kattenliefhebster maar heb een grondige hekel aan hun gesproei .Zelf heb ik mijn twee katten laten castreren en zij hebben nooit gesproeid en helaas is de laatste kater op 19 jarige leeftijd gestorven ,dit een 2 jaar geleden .Sinds vorig jaar is hier ook zo'n vrije kater die lustig erop los sproeit ,ze richten hun gesproei net zo dat het gezeik zich tussen de deuropening in bevind,met stank tot ver in je huis .Net zo aan de schuifraam en ondanks mijn ijverige inzet om die kater hier telkens te verjagen ,komt die lustig erop los sproeien .Ik weet niet of die kater eigenaars heeft maar als dit is ,vervloek ik ze enorm want ik krijg dat dier hier niet verjaagd .
Dus voor mij ook veel liever gecastreerde katers :wink:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#17 , 20 jan 2010 10:13

Join the club Lori.

Hier idem dito. Dat sproeisel sijpelt overal tussen en je krijgt het niet weg.
De velux-ramen van onze slaapkamer staan soms vast op kip. Kwam zo een volle kater steeds via de dakgoot. Zijn x-hoogte was gelijk met de onderste opening van het raam. Sproeide die langs daar altijd recht naar binnen...

mapleleiah

#18 , 21 jan 2010 01:44

Niet dat dit nog met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft, maar allé ...

Ik laat mijn katers ook altijd castreren. Ze zijn er echt niet minder gelukkig om. Mijn kater ging zelfs na zijn castratie nog vrolijk op zwier in de tuinen van de buren. Het is nog altijd een speelse kat. Echt menselijk of dierlievend is dat toch ook niet zenne!!!

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

artemis

#19 , 21 jan 2010 10:58

bestaat er niet zoiets als een wet op het dierenwelzijn?
Die denk ik hier gevonden te hebben:

http://www.gaia.be/ned/downloads/wetgev ... dieren.pdf

Indien er een betere versie van te vinden is hoor ik het graag.

Terug naar “Archief”