Hello
Gedurende 6j, blijf ik aangetekend schrijven, naar Electrabel en deurwaarders al zeggend dat de onmogelijke bedragen die ze me opeisen verkeerd zijn...blijkbaar houden ze er geen rekening mee. Ze beloofden me nu te dagvaarden als ik eind deze maand de 2800 euro niet betaal...
Er is heel wat fout gegaan bij Electrabel, zogezegd kregen ze mijn overnamedocument niet....stuurde ze wel en dan eens niet de maandelijkse facturen op, werd er een andere gasmeter geplaats en liep het dan helemaal in het honderd, met betaalde bedragen hielden ze dan geen rekening....en als slotfactuur kreeg ik 380 euro terug. In die tijd, en bij het verlaten van die woning....heb ik alle soorten bedragen ontvangen , soms op hetzelfde factuur nr....ze kunnen er blijkbaar zelf niet meer aan uit...
Dus protesteer ik al die jaren hun foutieve berekeningen, mocht er nog een open saldo staan, wanneer ik alle maandelijkse facturen betaalde...wil ik een correcte afrekening...maar in die jaren hebben ze bewezen dat het hen niet lukt. Ik ben niet verantwoordelijk voor hun chaos...
Uiteindelijk staat er ook op het overnamedocument van Electrabel....dat de vertrekkende klant verantwoordelijk blijft zolang het document niet bij electrabel binnen is...
Ik vraag me al jaren af, wat ik met zoiets moet. Gedurende jaren wordt je onder druk gezet op alle mogelijke manieren...
Nu gaan ze me dagvaarden...ik vraag me af waar dit toe leid?
Hoe pak ik dit het beste aan?
groeten, lies