Trouwen met een US citizen

Myriam
Topic Starter

Trouwen met een US citizen

#1 , 11 feb 2010 22:41

Beste,

Mijn Amerikaanse vriend en ik zouden willen trouwen in de US, vermits we elkaar nog geen twee jaar kennen, is een Fianceé visa (K1) uitgesloten, vandaar dat we het gewoon willen proberen terwijl ik daar ben op mijn toeristen visum..
Wat zijn de risico's?
Een bijkomend probleem is dat mijn verloofde twee maand geleden een zwaar verkeersongeval heeft gehad en bijgevolg geen inkomen heeft, en nog een 6-tal maanden moet revalideren voor hij weer aan het werk kan.
Kan dit problemen opleveren voor mijn permanent verblijf ( na ons huwelijk?)
Wat mij ook een 'nadeel' kan zijn is dat hij in zijn jeugdjaren( 20 jaar geleden) opgepakt geweest is in het bezit van Marihuana( een hoeveelheid die bedoeld was voor eigen gebruik, en vriendenkring) Hij is veroordeeld geweest voor dealen, en heeft daardoor een strafblad.

Wat zijn mijn opties?

Alvast bedankt
Myriam

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lori

#2 , 11 feb 2010 23:51

Ik denk dat je deze vraag beter stelt op deze site
http://www.allesamerika.nl/forum/index.php .
Ik zou zeker als je ginder wil trouwen ,aan customs niet laten blijken dat je naar ginder gaat voor deze plannen .Je zou wel eens terug gestuurd kunnen worden .
Moest het zijn dat je een bepaald inkomengrens moet hebben ,kan zijn familie daar ook garant voor staan .
Of zijn vroegere misstappen je iets in de weg kunnen leggen ,denk ik niet .Uiteindelijk is dit ook al heel wat jaren geleden .

Groetjes,

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 feb 2010 18:09

best af te raden - als u als EU onderdaan betrapt wordt op dat soort feiten wordt u linea recta gedeporteerd met verbod nog ooit terug te komen.
Uw visum wordt ongeldig gemaakt en u kan er geen meer krijgen.

Reclame

Terug naar “Archief”