Hangjongeren

Yas123
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Hangjongeren

#1 , 06 jul 2021 21:50

Hallo,

Ik huur een woning via een woningbouwvereniging. Mijn woongenot is dusdanig verpest dat ik sinds een of twee op een camping woon. Er zijn meer mensen die het complex hebben verlaten. Wel of niet tijdelijk. Ik maak op het moment dus dubbele kosten, omdat het in mijn woning niet meer te harden was. Iedere nacht 20 tot 25 jongeren die onder mijn huis staan te schreeuwen, Lachgas balonnetjes gebruiken, dealen,muziek draaien, cobra's enz. afsteken, de hele nacht rondscheuren op scooters zonder dempers. Eigendommen zijn vernield, we worden uitgescholden, er is geprobeerd brand te stichten.
Het zat er heel lang aan te komen dat het mis zal gaan op het plein en de gemeente deed... niets Er werd niet gehandhaaft. De politie is iedere nacht geweest, BOA's ook en ze zijn alleen het gesprek met de jongeren aangegaan en verder niets. Door corona was er natuurlijk een samenscholingsverbod en ook hier is niet op gehandhaafd. Nu zijn er allerlei vergaderingen met allerlei bobo's om te kijken wat er mogelijk is, ,maar dit duurt extreem lang en tot die tijd kan ik en de anderen niet naar huis.
Kan ik iemand, bijv. woningbouwvereniging, gemeente,hangjongeren, de ouders van de hangjongeren aansprakelijk stellen voor de materiele schade ( de dubbele kosten?) en de immateriele schade namlijk het compleet verpeste woongenot?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 07 jul 2021 08:00

Gaat deze vraag over een pand in Nederland ?

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 07 jul 2021 08:29

Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 07 jul 2021 11:45

Idd Nederland gezien BOA

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#5 , 04 aug 2021 09:16

Topic gesloten.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Terug naar “Archief”