prostitutie

Van Mechelen Maud
Topic Starter

prostitutie

#1 , 21 jul 2009 19:32

Dag , het liefje van mijn broer blijkt een prostitué te zijn .Hij kwam daarmee bij mijn moeder , zoals elk ander verliefd koppel dat wel doet .
Nu gaat hij naar Antwerpen krijgt daar problemen en wordt opgepakt , ze klagen hem aan voor zijnde een pooier .Mijn broer belt mij nu van uit de gevangenis om op het internet een advocaat te zoeken in het Antwerpse , die hier reeds mee geconfronteerd is geweest .Hoe ga ik tewerk of welk strafrecht is dat .Help snel AUB

MVG Gert

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 21 jul 2009 20:21

Gert, via deze site kun je alle nodige gegevens van een advocaat vinden.

Van Mechelen Maud
Topic Starter

#3 , 21 jul 2009 20:28

dank u , maar had toch graag geweten hoe je te weten komt welke advocaat er reeds voor zulke zaken gepleit heeft

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 22 jul 2009 10:16

In Antwerpen?? vermoedelijk ongeveer iedereen zeker.
Wie wil je een advocaat met naam die veel strafzaken pleit
een pro-deo ? .. uw broer heeft - gezien hij in voorhechtenis zit reeds met zeker de onderzoekrechter gesproken.
Deze heeft hem de mogelikheid gegeven een advocaat aan te duiden en anders heeftde onderzoekrechter er een aangeduid( pro deo).

Waar is dat gebeurd in Antwerpen ... en wie heeft PV opgesteld?? .. dus welke dienst

Bartie

#5 , 22 jul 2009 18:16

En vooral: hoe "eindigt" die persoon plots als beklaagde??
Dit bericht betreft geen officieel juridisch advies. Vaak hangt alles af van feitelijkheden, die pas uit lezing van de officiële gegevens blijken...

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 23 jul 2009 19:22

pooier : hij/zij die voordeel halen uit de prostitutie... dus met het (meestal) geld van 'madame' op vakantie gaan ....

Dat was het voorbeeld dat onze prof indertijd aanhaalde

Terug naar “Archief”