Neen. In mijn geval was het
http://www.resortholidays4u.com
ik heb weldegelijk de nodige documenten ontvangen + telefoonnummer (waarbij men terugbelt!) + email adressen voor informatie, reservatie en quality control
Blijkbaar had ik dus niet goed gecancelled (telefonisch aan de medewerker), maar dat is het probleem dus niet, ik wou wel hebben wat ze aanboden, maar twijfelde aan hun eerlijkheid.
Als het - zoals blijkbaar schijnt te zijn - écht is, ga ik dus met 4 personen VOOR 500 EURO (dat is er van mijn rekening gegaan):
Promotional Florida Holiday
Ø 5 Days 4 Nights of accommodations in Orlando, FL.
Ø $500.00 discount entertainment guide for area restaurants and attractions.
Ø 3 Days 2 Nights of accommodations in Daytona Beach, FL
Ø 3 Days 2 Nights of accommodations in Ft. Lauderdale, FL
Ø 7 days 6 nights of accommodations in
Cancun Mexico
· Valid for up to 4 people
· Open dated for 18 months w/ 45 day advance notice.
For getting registered today your receiving
a bonus of 5 Days 4 Night Royal Caribbean Cruise Bonus
---------------
Daarvoor betaalde ik ongeveer 500 euro (dus 125 euro per persoon!) - ik vermoed echter wel dat het over een American vierpersoonskamer (met twee dubbelbedden) gaat , niet in 2 dubbel kamers.
Wel zèlf nog de vlucht naar florida betalen natuurlijk, de afstand tussen de verschillende resorts in ongeveer een uur rijden. Je kan zelf auto huren of gebruik maken van een shuttle (tegen betaling). Vlucht naar Mexico zal er ook nog bijkomen.
Er was keuze tussen Cancun Mexico en Florida cruise. Ben nog aan het uitzoeken of ik nu 7 dagen Mexico (overnachtingen) + 5 dagen cruise erbij heb (dus nog eens tiental dagen in Mexico), of dat het enkel over de cruise van vijf dagen gaat.
Als het niet correct wordt uitgevoerd, zal ik het hier plaatsen.
Vanmiddag nog gedubbelchecked en ze belden me effektief terug met de nodige informatie.
Als het wel correct wordt uitgevoerd heb ik vast nog nooit zo'n goedkoop verblijf kunnen regelen!