Verkoopspraktijken.

schummiw
Topic Starter

Verkoopspraktijken.

#1 , 22 nov 2008 12:06

Daar we ons in februari een keuken bestelden tijdens Batibouw periode verklaarde verkoper dat we korting kregen op onze huishoudtoestellen, nu in juli werd onze keuken geplaatst en bij wijze kregen we onze afrekenings factuur van de keuken maar zonder korting dus een meer kost voor ons , directie bedrijf zegt dat de verkoper er al rekening mee heeft gehouden, nu als wij onze bedragen samentellen volgens kupperbusch kataloog komen we aan het zelfde bedrag uit waar is de korting? Maar ja verkoper moet toch zijn Porche kunnen betalen en onderhouden. Dus mensen wees op jullie goede dat het op de bestelbon staat vermeld anders niets €0 waar we toch moeten voorwerken. Maar we hebben nog andere problemen met de keuken firma.
Laatst gewijzigd door schummiw op 09 dec 2008 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kolonel

#2 , 22 nov 2008 16:08

Gebreken laten vaststellen door een deurwaarder.

Voor de kortingen denk ik dat je weining hoop mag hebben, aangezien deze niet staan vermeld op de bestelbon. (zals ik uit op post kan opmaken)

Dus al zeker geen firma die eerlijkheid hoog in het vaandel draagt.
Deze firma is toch niet uit de omgevening van Geel zeker ?

Rebel-with-a-cause

#3 , 22 nov 2008 16:20

Waarom hebben jullie de verklaring van de verkoper niet meteen op de bestelbon laten bijzetten? 'Zeggende woorden' betekenen weinig.
Ik vermoed dat je er nu nog weinig kunt aan veranderen.

De hierboven staande vraag stel ik regelmatig aan de mesnen waar ik een installatie moet uitvoeren en/of plaatsen. Het verwondert mij nog steeds dat dit niet automatisch door de klant gevraagd - zoniet geëist - wordt. :roll:
Als men een auto gaat kopen en men kiest model, kleur, interieur, bijkomende opties, enz... dan staat men er meestal op dat deze allemaal op de bestelbon vermeld worden.

Reclame

schummiw
Topic Starter

#4 , 25 nov 2008 13:00

Bedankt voor de info maar het is te laat we zijn ons geld kwijt, Maar de verkoper is bij ons thuis gekomen en ze weten ook als je in je eigen omgeving bent je geruster bent en aantal dingen over het hoofd ziet. Nee de firma is niet uit Geel.

Terug naar “Archief”