klant betaalt niet

sofie.janssens
Topic Starter

klant betaalt niet

#1 , 20 mar 2008 14:49

Mijn man doet als zelfstandig bijberoep webdesign.
Nu hebben wij een klant die in september een website heeft laten maken. Deze werd afgeleverd in oktober, na het sturen van factuur was er plots allerlei mis aan de site volgens de klant. Mijn man heeft zonder aanrekening de nieuwe wensen van klant veranderd, en heeft een herinnering van de oude factuur aangetekend opgestuurd. De klant heeft die aangetekende zending maar de laatste dag van het postkantoor afgehaald. Na 14 dagen belt mijn man om te vragen of ze nu gaan betalen, hij kreeg als melding dat ze 30 dagen tijd hadden en dat de betaling was gezet op memodatum. Nu zijn we reeds meer dan 30 dagen na die vervaldatum en hebben we nog steeds geen betaling ontvangen. Als je hen hierop meldt, krijg je ofwel mevrouw aan de lijn die zogezegd van niets weet en zegt dat ze heel correct zijn ofwel antwoorden ze gewoon niet (reeds verschillende malen gebeld en gemaild)
Wat kunnen we verder ondernemen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wingman

#2 , 20 mar 2008 15:31

Website blokkeren als U de inloggegevens nog heeft ?
Hebben ze schriftelijk gereageerd op uw aangetekend schrijven ?

sofie.janssens
Topic Starter

#3 , 20 mar 2008 18:02

Ze hebben nooit aangetekend gereageerd.
Zelfs toen ze de wijzigingen wilden, hebben ze dat maar een maand nadat de factuur was opgestuurd gemeld, en dit op een bericht toen mijn man om zijn geld vroeg.

Reclame

Terug naar “Archief”