schade lampekap bij levering koelkast

nadiake
Topic Starter
Berichten: 8

schade lampekap bij levering koelkast

#1 , 16 feb 2008 19:42

Hallo,

Mijn moeder had bij Krefel een koelkast aangekocht. Een paar dagen later is men die komen leveren. Bij de levering had de persoon van Krefel een staande lamp omver gegooid. Hiervoor heeft mijn moeder een schadevergoeding aangevraagd bij Krefel, namelijk de kosten om de lampekap te vervangen. Krefel heeft de schade herkend en een cheque opgestuurd ter waarde van euro 50 maar enkel geldig bij aankoop bij Krefel. Kan dit zomaar. Mijn moeder wou het geld dat zij heeft moeten geven voor die lampekap. Kunnen wij hierop reageren en het geld eisen ? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 17 feb 2008 15:02

Uiteraard moet men die schade vergoeden, maar ik ken geen enkele wet die ook zegt HOE die schade vergoed moet worden!
De schade vergoeden wil nog niet zeggen dat men de waarde van een 'nieuwe' lamp(ekap) moet geven.

Wat is de RESTWAARDE van een halve staande lamp?

Reclame

Terug naar “Archief”