#2 , 01 aug 2012 11:26
U hebt een DVD met enkele foto's op, zegt u. Bedoelt u dat u alle foto's van uw trouw op DVD hebt in een resolutie die u toestaat er deftige afdrukken van te maken (is die resolutie hoog genoeg)?
Ik stel deze vraag omdat, indien u de foto's al in handen hebt, het album door iemand anders kan laten maken, en schadevergoeding eisen van de eerste fotograaf (eerst uiteraard aangetekend in gebreke stellen). Als u echter de foto's nog niet in handen hebt, denk ik dat u best de "relatie" met de fotograaf een beetje "onderhoud" tot u de foto's hebt. Vraag hem desnoods (onder het mom van "in afwachting van het album") om jullie de genomen foto's in hoge resolutie reeds door te sturen. Ik denk dat het voor jullie het allerbelangrijkste is deze herinneringen niet te verliezen, en het album op de tweede plaats komt (wat niet wegneemt dat de fotograaf dit moet maken als ervoor betaald is, maar als het al tegen zijn zin zal zijn, wat is dan de kwaliteit?)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!