hoi,allemaal
wij hebben na een langdurige periode eindelijk ons gelijk gehaald ivm een procedure tot "erkenning vaderschap",nl op 14 maart 2011 is het vonnis uitgesproken dat ik de biologische vader ben van mijn kind.
Na het vonnis kwam de betekenis van dit vonnis door een deurwaarder, dit gebeurde op 26 april 2011.
Zoals men mij vertelde zou na de uitspraak inderdaad de betekenis van het vonnis volgen waarna dit aan het parket overgemaakt zou worden zodat de aanpassing van de naam in het bevolkingsregister kon opgenomen worden.
nadat ik op het eind van de zomer nog steeds niets gehoord had ivm de naamsverandering ben ik zelf gaan informeren hierachter, wat bleek er ; het parket had nog steeds geen betekenis van het vonnis ontvangen.
Ik ben dus naar de deurwaarder gegaan om de reden te achterhalen, vanaf dan ben ik van het kastje naar de muur gestuurd, na enkele dagen van geloop en gebel zeiden ze me dat ze het dossier kwijt waren dus ben ik met het dossier tot bij hen gegaan maar dit leidde evenmin tot resultaat.
ten einde raad heb ik onze advocaat terug ingeschakeld en zij heeft contact met die deurwaarder gehad die op zijn beurt meldde dat de advocaat het dossier terug moest bezorgen aan de deurwaarder (2 keer dat het dossier overgemaakt wordt dus).
zo gezegd zo gedaan, na weeral bijna twee maand wachten nog steeds niets.
Ik terug naar de deurwaarder en die zegt me nu op een arrogante toon , ik heb het dossier aan uw advocate overgemaakt en zij moet het nodige doen!!
mijn vraag :wie moet zorgen dat bij de betekenis van een vonnis de betekenis bij het parket geraakt en kan ik iemand in gebreke stellen om de onredelijk lange termijn van uitvoering van het vonnis?
graag reacties