Moet mijn ex mij uitkope of niet?

nordic walker
Topic Starter

Moet mijn ex mij uitkope of niet?

#1 , 03 feb 2011 21:08

Mijn ex&ik hebben 2jaar geleden huis gekocht met 1 vaste intrestvoet op 20jaar nu zijn we uit elkaar en de juridische mallemolen draait op volle toeren... Vandaag ons zaak in kortgeding voorgekomem(ex had mij gedagvaard)Dit ging over ons zoontje mocht hem volgens mijn ex 3 keer in de week zien en dan nog wel in haar bij zijn wat helemaal geen aangename situatie is voor ons en zeker niet voor ons zoontje want hoe klein hij ook mag zijn aan stressituaties is hij denk ik wel gevoelig.

OM terug te komem op het eertste punt,
na het vonnis te hebben gehoord (zoontje mag 4!!!volle dagen bij de papa)onverhoopt maar dit voelt wel goed aan nu verwacht mijn ex dat ik mijn sleutels van het huis afgeef(normaal notaris?)zoniet komt er niets in huis van het vonnis wat wij daar straks hebben gehoord van rechter!!!
en wat uitkopen betreft is bij ons blijkbaar geen sprake om het feit dat het openstaande krediet groter dan de al afbetaalde schuld en ook al omdat wij tot op heden nog altijd maar intresten aan het afbetalen zijn.

Het zou toch niet mogen kunnen hoe kort we dan ook hebben samem gewoond ik nu met lege handen achterblijf gewoon ook al om het feit dat ze de uitspraak van de voorzitter in kortgeding gewoon langs zich neerlegt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 03 feb 2011 21:25

na het vonnis te hebben gehoord verwacht mijn ex dat ik mijn sleutels van het huis afgeef zoniet komt er niets in huis van het vonnis wat wij daar straks hebben gehoord van rechter!!! Stond dat zo in het vonnis?

wat uitkopen betreft is bij ons blijkbaar geen sprake om het feit dat het openstaande krediet groter dan de al afbetaalde schuld en ook al omdat wij tot op heden nog altijd maar intresten aan het afbetalen zijn. Dat is zever in pakskes. Men kan altijd verkopen en na aftrek van de openstaande schuld het saldo verdelen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 feb 2011 23:45

2 topics????

Reclame

Terug naar “Archief”