lay out JF

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

lay out JF

#1 , 04 mei 2018 16:20

Waarom staat plots de te lezen tekst in het midden van het scherm, met links een half weggestoken publiciteitsband die steeds weer flikkert. Zeer irritant.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ChristophePaus
Berichten: 453
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mei 2018 17:03

Daar heb ik geen last van ...
Installeer adblocker en je probleem is opgelost.

Alfred J
Berichten: 190

#3 , 04 mei 2018 22:07

Waarschijnlijk omdat deze nu veel feller opvalt. Veel irritanter kon niet, subtiele reclame's zijn aanvaardbaar, maar stunts als deze hebben de adblockers in het leven geroepen en wat mij betreft terecht.

Reclame

The Oscars
Berichten: 522
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 mei 2018 07:28

Advertenties links van de tekst plaatsen is doeltreffender. Waarom? Omdat men namelijk begint te lezen van links naar rechts, waardoor de advertentie meteen in het oog van de lezer valt. Dus weloverwogen bedacht.
.

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 05 mei 2018 09:15

De link om een reactie te plaatsen staat nu boven de pub.
Wat primeert er op JF: de publiciteit of het juridisch advies?

The Oscars
Berichten: 522
Juridisch actief: Nee

#6 , 05 mei 2018 09:44

De link om een reactie te plaatsen staat nu boven de pub.
Wat primeert er op JF: de publiciteit of het juridisch advies?
ook onderaan
.

LeenW
Berichten: 12816

#7 , 05 mei 2018 09:49

Ik heb geen probleem met reclame naast het scherm, maar tussen reacties vind ik inderdaad zeer storend.

Ik begrijp dat reclame-inkomsten belangrijk zijn, maar als het sober kon toen de site in handen was van een vrijwilliger, moet dit toch ook kunnen nu er een advocatenkantoor achter zit?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#8 , 05 mei 2018 10:17

Ik heb fire fox en niks van dit reclame gedoe !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#9 , 05 mei 2018 11:29

De link om een reactie te plaatsen staat nu boven de pub.
Wat primeert er op JF: de publiciteit of het juridisch advies?
ook onderaan
Ik lees mijn items steeds met de nieuwste bovenaan. Dan zou ik telkens naar onder moeten scrollen om te kunnen reageren. Bij sommige items zou dat dan bijna 20 pagina's scrollen zijn. :evil:

stanhope

#10 , 05 mei 2018 22:34

Dus 2 kleine reclames aan de linkerkant & 1 inline reclame per pagina met posts is te veel? Als ik op FB, Twitter, ... rond scroll zonder adblock krijg ik er veel meer. En die doen zich ook voor als normale berichten. Hier is het op z'n minst heel duidelijk wat reclame is en wat posts zijn. Dat kan niet gezegd worden over FB, Twitter, ...

Als iemand echt vind dat die reclames te storend zijn, adblockers genoeg voor alle browsers. En in tegenstelling to andere fora blokkeert dit forum niet de toegang tot de inhoud als je je adblocker aan hebt.

jureca
Berichten: 77
Juridisch actief: Ja

#11 , 07 mei 2018 09:49

We begrijpen dat de advertenties best vervelend kunnen zijn. Als iemand hulp nodig heeft met het installeren van een adblocker stuur ons gerust een berichtje, we helpen jullie graag verder. Dit zal de gemakkelijkste manier zijn om in rust het forum frequent te gebruiken.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#12 , 07 mei 2018 13:51

De gemakkelijkste manier is om de advertenties op minder irritante plaatsen te zetten, zou ik zo denken. ik ben letterlijk 1/3e van mijn scherm kwijt aan advertenties hier op juridischforum en ben niet van zin extra software te installeren om dit teniet te doen.

Sorry, maar de reclame links is uiterst irritant en zet me aan om niet te lang op de website te blijven rond hangen. Jammer...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#13 , 07 mei 2018 14:59

Hen een uurtje geleden een ad blokker geïnstalleerd. De helft van de pub is verdwenen. Alleen die vervelende pub van die advocaten blijft zichtbaar, evenals een lange smalle pubband tussen de topics.

LeenW
Berichten: 12816

#14 , 07 mei 2018 15:23

Ik heb geen probleem met pub, ik installeer adblock net niet omdat andere sites hun advertenties nodig hebben om te overleven (daar mag men zelfs niet over adblock spreken om zo geen inkomsten kwijt te raken :p ).

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#15 , 07 mei 2018 16:02

Tja, juridischforum moet het volgens mij toch vooral hebben van de vele vrijwilligers die hier dag in dag uit proberen mensen goede raad te geven. Als je die wegjaagt met overdreven veel publiciteit (sorry, maar de balk links vind ik overdreven veel plaats innemen), kan je juridischforum beter opdoeken...

Misschien moeten de beheerders overwegen om vaste leden (mensen met een postcount > 1000 of iets dergelijks), de advertenties te besparen? Geen idee of het technisch mogelijk is, maar je vermijdt zo wel dat de "regulars" gaan lopen door de reclame...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Mededelingen”