lay out JF

Alfred J
Berichten: 190

Re: lay out JF

#16 , 07 mei 2018 16:47

We begrijpen dat de advertenties best vervelend kunnen zijn. Als iemand hulp nodig heeft met het installeren van een adblocker stuur ons gerust een berichtje, we helpen jullie graag verder. Dit zal de gemakkelijkste manier zijn om in rust het forum frequent te gebruiken.
:lol: Wacht, wat? Jullie beheren het forum, jullie 'verpesten' het forum door verschrikkelijk irritante reclame en als oplossing gaan jullie mensen helpen met een adblocker te installeren? Dat lijkt me een heel doordachte strategie als je inkomsten wil halen uit advertenties ja...
Misschien moeten de beheerders overwegen om vaste leden (mensen met een postcount > 1000 of iets dergelijks), de advertenties te besparen? Geen idee of het technisch mogelijk is, maar je vermijdt zo wel dat de "regulars" gaan lopen door de reclame...
Of registratie datum. Ik breng belachelijk weinig bij, maar lees hier uit interesse gewoon regelmatig eens mee. Of nog beter: reclame minder opvallend invoegen, dan hebben mensen geen behoefte aan een adblocker en brengt het mogelijk nog meer op. Die reclame na de TS vind ik prima, maar die balk links is best een gedrocht.
Laatst gewijzigd door Alfred J op 07 mei 2018 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
stanhope

#17 , 07 mei 2018 16:49

Misschien moeten de beheerders overwegen om vaste leden (mensen met een postcount > 1000 of iets dergelijks), de advertenties te besparen? Geen idee of het technisch mogelijk is, maar je vermijdt zo wel dat de "regulars" gaan lopen door de reclame...
Technisch gezien is het mogelijk ja. Hier is wat ik snel snel ineengeflanst heb:

Code: Selecteer alles

let toggleAdds = true; if (toggleAdds) { let addDiv = document.querySelector("div.main-side"); addDiv.style.display = "none"; let mainDiv = document.querySelector("div.main-body"); mainDiv.style.width = "100%"; } else { let addDiv = document.querySelector("div.main-side"); addDiv.style.display = "unset"; let mainDiv = document.querySelector("div.main-body"); mainDiv.style.width = "calc(100% - 315px)"; }
(er is nog wat ruimte voor verbetering op gebied van coding :) )

Deze code zal gebaseerd op een toggle de advertenties verbergen. Deze toggle kan van alles zijn: post count meer dan x, een knop ergens op het forum, een cookie, ... En kan ook een combinatie zijn van meerdere dingen.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 07 mei 2018 17:00

Voila, daar is de oplossing op een zilveren schoteltje ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 07 mei 2018 17:11

Ik heb niks reclame !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

stanhope

#20 , 07 mei 2018 17:54

Voila, daar is de oplossing op een zilveren schoteltje ;-).
Niet echt nee, maar wel een deel ervan :)
Ik heb niks reclame !
U hebt een add-blocker. Ik ben er vrij zeker van dat er aan de rechterkant van uw webpagina een lege ruimte is van net iets meer dan 300 pixels of ongeveer 1/3de van uw scherm als u een normale monitor gebruikt.

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#21 , 07 mei 2018 21:37

Misschien moeten de beheerders overwegen om vaste leden (mensen met een postcount > 1000 of iets dergelijks), de advertenties te besparen? Geen idee of het technisch mogelijk is, maar je vermijdt zo wel dat de "regulars" gaan lopen door de reclame...
We moeten dat ernstig overwegen. Persoonlijk ben ik hier ook voor.

LeenW
Berichten: 12825

#22 , 07 mei 2018 22:54

Misschien moeten de beheerders overwegen om vaste leden (mensen met een postcount > 1000 of iets dergelijks), de advertenties te besparen? Geen idee of het technisch mogelijk is, maar je vermijdt zo wel dat de "regulars" gaan lopen door de reclame...
We moeten dat ernstig overwegen. Persoonlijk ben ik hier ook voor.
Voor mij hoeft dit niet. Zoals eerder gezegd, ik heb geen probleem met reclame en wil graag op die manier helpen met de financiering van deze site. Ik heb enkel een probleem met storende reclame, ik denk dus dat men eerder over de plaats moet gaan nadenken.

Terug naar “Mededelingen”