problemen op het juridisch forum

bosprocureur
Topic Starter

Re: problemen op het juridisch forum

#1 , 09 apr 2025 15:27

Met weinig woorden, maar evengoed welgemeend : dank aan u en al de mensen die hier dag in dag uit bijdragen, om de site zoveel mogelijk "proper" te houden.

father bis
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 apr 2025 16:13

Sluit mij volledig aan bij # 2 Bosprocureur.

Soms wordt vergeten welke tomeloze inzet sommige personen leveren. Chapeau.

LeenW

#3 , 09 apr 2025 16:42

Ik hoop tevens snel een mededeling van het nieuwe management te zien, zowel hier als op het TM forum. Zoals velen van jullie terecht opgemerkt hebben, deden de spambots van de afgelopen weken weinig goeds aan de reputatie en de gebruikerservaring van het Juridisch Forum.

Wij kunnen als moderatoren ons best doen om kleine spam te verwijderen, maar dit was gewoon te veel. Ik ben hier volledig akkoord met Marcus dat dit na mijn 13 jaar op Juridisch Forum pijn deed om dit zo te zien. Hopelijk is er nu beterschap op komst, bedankt voor jullie steun!

Reclame

mava105

#4 , 09 apr 2025 18:23

Bedankt aan iedereen die dit forum vlot bruikbaar help houden

wanton

#5 , 10 apr 2025 10:41

Bedankt, Marcus.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

mava105

#6 , 10 apr 2025 16:31

LEEN heeft volgens mij altijd correcte en volledige info gegeven.

GB2702

#7 , 10 apr 2025 16:32

@marcus en al de andere moderatoren: Bedankt voor de moeite dat jullie hierin steken. Het blijft wel jammer dat het spreekwoordelijke dweilen met de kraan open wel van toepassing is. Hopelijk snel beterschap en kunnen we weer rustig genieten van het forum.

Positieve groeten,

GB2702

denlowie

#8 , 10 apr 2025 19:37

Ja is ooit in het verleden ook nog gebeurt, maar niet zo erg dan het de afgelopen dagen was.
En voor de moderatoren is het zeker niet gemakkelijk
Ik kom hier nog dagelijks een kijk nemen .
.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

lukasi

#9 , 11 apr 2025 08:23

waarom is mijn bericht verwijdert ?

lukasi

#10 , 11 apr 2025 08:51

geen antwoord op mijn vraag.

builder

#11 , 11 apr 2025 19:58

Zijn wij hier getuige van de bittere doodstrijd van het Juridisch Forum?

Verschillende sterkhouders van het forum zijn vandaag al dan niet uit eigen beweging verwijderd/verdwenen/vertrokken, samen met al hun berichten.
Dit maakt meer dan 90% van de topics van de voorbije jaren compleet onleesbaar en irrelevant.

Dit alles bovenop de hele tsunami aan spam-berichten.

Iemand een woordje uitleg?

Thomas_AA

#12 , 11 apr 2025 20:35

Zijn wij hier getuige van de bittere doodstrijd van het Juridisch Forum?

Verschillende sterkhouders van het forum zijn vandaag al dan niet uit eigen beweging verwijderd/verdwenen/vertrokken, samen met al hun berichten.
Dit maakt meer dan 90% van de topics van de voorbije jaren compleet onleesbaar en irrelevant.

Dit alles bovenop de hele tsunami aan spam-berichten.

Iemand een woordje uitleg?

Onder andere mijn account Thomas_A werd volledig verwijderd na een opmerking over censuur in dit topic. Ook bij Inazuma lijkt dat het geval. Gezien het opzoekwerk dat soms kan kruipen in het schrijven van een goed antwoord, voelt dat momenteel echt slecht.

De account van LeenW is geblokkeerd, maar lijkt nog wel te bestaan. Deze kan mogelijk nog wel gereactiveerd worden.

Indien er nog accounts ontbreken, kan je de namen doorgeven aan Franciscus. Hij is in contact met de eigenaars van het forum. Als alle posts zelf weg zijn, is dat blijkbaar niet makkelijk terug te vinden.

Franciscus

#13 , 11 apr 2025 21:11

Als men geen account meer heeft kan men mij ook niet meer bereiken.
Men kan dan - als het mag van Thomas_AA een PB naar hem sturen en die doorsturen naar mijn PB.

builder

#14 , 11 apr 2025 21:17

Onder andere mijn account Thomas_A werd volledig verwijderd na een opmerking over censuur in dit topic. Ook bij Inazuma lijkt dat het geval. Gezien het opzoekwerk dat soms kan kruipen in het schrijven van een goed antwoord, voelt dat momenteel echt slecht.

De account van LeenW is geblokkeerd, maar lijkt nog wel te bestaan. Deze kan mogelijk nog wel gereactiveerd worden.
Bedankt voor deze verduidelijking.

Het waren inderdaad uw verdwenen berichten en die van Inazuma die mij opvielen, en ik hoop dat deze nog gerecupereerd kunnen worden.
Ik had ook uw beider opmerkingen en die van LeenW over "het nieuwe moderatiebeleid" gelezen en vermoedde al dat dat er iets mee te maken had.

Onderaan elke pagina staat het zo mooi te lezen:
Over ons

JuridischForum.be is een online discussie-forum
Dit betekent volgens mij dat hier met elkaar botsende meningen of zienswijzen over een (juridisch) probleem op een beschaafde en respectvolle manier aan bod moeten kunnen komen.

Marcus Aurelius zelf is nu blijkbaar ook verdwenen samen met al zijn berichten.

mava105

#15 , 12 apr 2025 10:31

De nieuwe beheerders zou de beter wat meer aandacht geven aan die massa van "russische berichten" dan aan leden die meestal een correct antwoord gaven op dit forum , soms op hun eigen manier. Moesten ze daarom weg?

Terug naar “Mededelingen”