oude berichten verwijderen

organisator
Topic Starter
Berichten: 46

oude berichten verwijderen

#1 , 09 jun 2021 14:22

Ik ben even naar mijn oude berichten aan het kijken, sommigen zijn al jaren oud, en zijn al lang opgelost of niet meer van toepassing.

Bestaat de mogelijkheid om deze te laten verwijderen, of ze zelf te verwijderen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 09 jun 2021 14:47

In principe worden er geen topics verwijderd, omdat deze vragen nog nuttig kunnen zijn voor mensen die met hetzelfde probleem zitten.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 jun 2021 21:55

Toch meen ik dat de mogelijkheid moet bestaan dat "persoonlijke" berichten op uitdrukkelijk verzoek van de topicstarter MOETEN kunnen verwijderd worden. Dit behoort tot één van de grondprincipes van een forum.

Franciscus kan jij de vraag van organisator beantwoorden en kan je tegelijkertijd met de verantwoordelijken bekijken hoe hier een kanaal kan gecreëerd worden om een vraag naar verwijdering in te dienen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 09 jun 2021 23:08

Toch meen ik dat de mogelijkheid moet bestaan dat "persoonlijke" berichten op uitdrukkelijk verzoek van de topicstarter MOETEN kunnen verwijderd worden. Dit behoort tot één van de grondprincipes van een forum.

Franciscus kan jij de vraag van organisator beantwoorden en kan je tegelijkertijd met de verantwoordelijken bekijken hoe hier een kanaal kan gecreëerd worden om een vraag naar verwijdering in te dienen.
Berichten waarin persoonsgegevens te achterhalen zijn zullen steeds verwijderd worden op vraag van TS, algemene vragen zullen echter steeds blijven staan

Het grondprincipe van dit forum is mensen te helpen met juridische problemen, dat gaat gemakkelijker als er een hoop beantwoorde vragen meteen zichtbaar zijn

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#5 , 11 jun 2021 12:42

Het lijkt me dan ook meer dan opportuun dat de grondregels nog eens grondig uitgelegd worden door de leiding van dit forum. Een leiding die jammer genoeg veel te weinig zichtbaar is binnen dit "JURIDISCH" forum en dat de personen bevoegd om topics af te sluiten, te wijzigen of te verwijderen kenbaar gemaakt worden op dit forum. Ik kan me immers niet van de indruk ontdoen dat sommige leden op dit forum zich meer bevoegdheid toe-eigenen dan voorzien. Dit mag voor mij gerust onder hun pseudoniem zijn. Of het al dan niet om een jurist gaat, kan ook vaak nuttig zijn.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

JohnD
Berichten: 3580

#6 , 12 jun 2021 20:55

..... en dat de personen bevoegd om topics af te sluiten, te wijzigen of te verwijderen kenbaar gemaakt worden op dit forum.
Sorry, maar dat vind ik nu toch helemaal niet nodig, als ancien weet jij dit toch ook al wel wie dat dat zoal zijn.
Ik kan me immers niet van de indruk ontdoen dat sommige leden op dit forum zich meer bevoegdheid toe-eigenen dan voorzien. Dit mag voor mij gerust onder hun pseudoniem zijn. Of het al dan niet om een jurist gaat, kan ook vaak nuttig zijn.
, Dat klopt wat het zich meer bevoegdheid toeeigenen betreft, maar dat zal dan wel met volledige goedkeuring van de leiding van het forum zijn. Ik heb daar wel altijd rekening mee gehouden. Maar ze gebruiken toch een pseudoniem ? Wat dat wel of niet jurist zijn, dat kan idd. nuttig zijn.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Mededelingen”