Wel, waarschijnlijk willen die echte advocaten en juristen dan niet over waarheid praten en zijn ze alleen op het forum om de kleine man te intimideren met wetgeving.
Wel deze uitspraak is bij mij ook blijven hangen. Misschien te nomineren als stomme quote van het jaar!
----U bent erg snel om een quote te geven, misschien val je zelf nog wel door de mand dit jaar.
De wetgeving is wat ze is en daar moeten we mee (leren) leven, of je dat nu prettig vindt of niet. Mensen komen specifiek naar hier om hun weg daarin te vinden. Dát is de
raison d'être van dit forum, niet meer of niet minder. Hoe kan je dat intimidatie noemen?
----Dat dit forum mensen helpt die allerlei problemen hebben, dat staat vast
---- Maar daar gaat het niet over, er word hier nooit gesproken of afgekeurd wat malafide immo kantoren allemaal uitspoken tegen de wetgeving in, en daar ------- moet je niet met leven, maar iets tegen durven inbrengen
.
Bovendien zijn de juristen op dit forum helemaal niet de boemannen. Zij hebben de wetten niet gemaakt. So don't shoot the messenger.
----Dat laatste is het juist de messenger blijft passief tegenover parasieten die de gewone man benadelen er word nooit over gepraat of afgekeurd.
Als je enkel een plek zoekt om je mening te uiten en je gedachten te ventileren zijn er talloze andere fora beter geschikt. Laat JF zo niet worden!
---- Dat is het recht van elke openbare forumganger, mening en gedachte uiten, VOORAL als de inhoud waarheid is.
PS Ik ben helemaal geen jurist. Maar ik zou het vertrek van Inazuma een enorme verarming vinden.
---- Die mening deel ik met u..