10 jaar na datum

nespat
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

10 jaar na datum

#1 , 04 jan 2019 20:03

Heb een vraag, mijn ex heeft mij 10 jaar geleden aangereden met de auto en mij geplet tussen de wagen en een muur, gevolg verschillende breuken en compartiment syndroom. Heb toen geen klacht ingediend omdat we samen een restaurant open hielden en naïviteit... Ben ondertussen A9 jaar van hem weg maar de gevolgen van dat vooral stapelen zich op.... Twee knieprotheses, die dan ook nog eens foutief geplaatst zijn en nu na acht jaar pijn daardoor vervangen dienen te worden, slechte rug door jaren mannen,... Ik betaal de rekening nog steeds. Kan ik nog iets ondernemen tegen hem, er waren getuigen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 04 jan 2019 22:54

Heb een vraag, mijn ex heeft mij 10 jaar geleden aangereden met de auto en mij geplet tussen de wagen en een muur, gevolg verschillende breuken en compartiment syndroom. Heb toen geen klacht ingediend omdat we samen een restaurant open hielden en naïviteit... Ben ondertussen A9 jaar van hem weg maar de gevolgen van dat vooral stapelen zich op.... Twee knieprotheses, die dan ook nog eens foutief geplaatst zijn en nu na acht jaar pijn daardoor vervangen dienen te worden, slechte rug door jaren mannen,... Ik betaal de rekening nog steeds. Kan ik nog iets ondernemen tegen hem, er waren getuigen
na 10 jaar is het zo goed als onmogelijk om daar voor nog iets te vorderen, u had dat veel eerder moeten doen.

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 jan 2019 12:12

Dit is verjaard.

Reclame

Terug naar “Andere”