Laatste Rappel voor beslag!

Tammy80
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Laatste Rappel voor beslag!

#1 , 22 okt 2018 14:40

Ik heb een brief ontvangen van de gerechtsdeurwaarder, dat ik voor 31 oktober 2018,150 € moet betalen.
De hoofdsom bedraagt 480,32€.
Ik heb hem net gebeld en heb hem gezegd dat ik een ziekteuitkering ontvang en dat die 150€ te hoog gegrepen is voor mij. Maar hij eist toch zijn geld. Dan heb ik ook een afbetalingsplan van 50 € gevraagd waar hij mee akkoord ging, maar zei hij, je betaald dus na die 150 euro, nog 7 maanden 50 €..
Je moet weten, het gaat over 480,32 euro.
7x50= 350€ + dan die 150€= 500 €...
Mr bij die 50 € elke maand komt er dan nog is een 6 tot 8 € kwijtingsrechten bij, ook al, betaal ik elke maand correct af.
Mijn vraag is, kan dit zomaar?
Ik heb altijd geweten, als ge uw afbetalingsplan niet correct opvolgt, dat er dan kosten bij komen, maar niet als je correct betaald!
Ik ben hier absoluut NIET mee akkoord! IK KAN HIER NIET MEE LACHEN!
Kan u mij aub helpen?

Mvg,
Tammy80

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 okt 2018 15:54

Je bent nog goedkoop er vanaf aan 6 a 7€ kwijtingsgeld al gezien dat het 25€ is per betaling, en ja hij mag dit voor het bijhouden van je betalingen, ook zijn personeel moet betaald worden van de deurwaarder. en u moet al die kosten dragen dit is nu eenmaal het gebruik.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 okt 2018 19:23

Kwijtingsrechten zijn wettelijk (Koninklijk Besluit) vastgelegd.

Reclame

Terug naar “Andere”