Deurwaarder

Marcelvm51
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Deurwaarder

#1 , 20 okt 2017 08:22

Wat kan en mag een deurwaarder doen als hij aan de deur komt
Als ik zeerduidelijk ,zwart op wit dus kan bewijzen dat ik alles betaald heb

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 okt 2017 09:39

Die zal dit noteren, en dit door geven aan zijn opdracht gever.

Als die den eerste keer komt doet hij niks anders dan je een betekening of een bevel tot betaling afgeven.

Als hij den tweede keer komt schrijft hij je auto, en wat meubels op, en dan heb je nog 28 dagen de tijd om de schulden te betalen.

Als je duidelijk bewijzen heeft dan zal er niks gebeuren.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 okt 2017 09:43

Waarom denkt u dat de deurwaarder toch zou komen als u uw schuld volledig betaald hebt?

Reclame

LeenW
Berichten: 12811

#4 , 20 okt 2017 09:44

U moet wel alles betaald hebben. Enkel de hoofdsom is niet voldoende.

Blaatpraat
Berichten: 3792

#5 , 20 okt 2017 10:18

Waarom denkt u dat de deurwaarder toch zou komen als u uw schuld volledig betaald hebt?
Als het bedrijf waaraan je alles betaald hebt, dit nog niet doorgegeven heeft aan de deurwaarder.
Ik heb een contract met een deurwaardersfirma (doet dienst als incasso, rechtsbijstand en uiteindelijk deurwaarder zelf) waarin staat dat indien de som toch rechtstreeks betaald wordt aan mij, ik 48 uur de tijd heb om dit te laten weten.
Dus 48 uur om dit door te geven aan die firma, en juist op het moment van die melding heeft de deurwaarder wel niet aangebeld bij die persoon zeker?
Ik bedoel maar: het kan dus wel alvast, al lijkt de kans mij ook klein als TS effectief de schuld + kosten betaald heeft.

Terug naar “Andere”