Een goede advocaat

Manu10
Topic Starter

Re: Een goede advocaat

#16 , 23 sep 2017 23:58

De maatschappij heeft niets te bekennen tgo u.
Wat u verteld is uw waarheid en uw verhaal wie zegt dat dat correct en volledig is.
Ik behoor tot de maatschappij dus ik zou verantwoordelijk zijn .... beetje serieus blijven.
In onze maatschappij is het de rechterlijke macht die uiteindelijk een uitspraak zal doen over schuld en verantwoordelijkheid.
Niet ik en niet u.

Hoe oud bent u eigenlijk?
Hoeveel jaar hebt u al bijgedragen tot het algemeen welzijn?
Ik ben 24 jaar oud en heb tot nu toe 0 x gewerkt enkel stage, ook nooit vakantiewerk gedaan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#17 , 24 sep 2017 00:00

De maatschappij heeft niets te bekennen tgo u.
Wat u verteld is uw waarheid en uw verhaal wie zegt dat dat correct en volledig is.
Ik behoor tot de maatschappij dus ik zou verantwoordelijk zijn .... beetje serieus blijven.
In onze maatschappij is het de rechterlijke macht die uiteindelijk een uitspraak zal doen over schuld en verantwoordelijkheid.
Niet ik en niet u.

Hoe oud bent u eigenlijk?
Hoeveel jaar hebt u al bijgedragen tot het algemeen welzijn?
Ik ben 24 jaar oud en heb tot nu toe 0 x gewerkt enkel stage, ook nooit vakantiewerk gedaan
Dan hebt ge nog op niets recht.
Rechten moet je eerst opbouwen.
Dat betekent ervoor WERKEN!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Manu10
Topic Starter

#18 , 24 sep 2017 00:03

De maatschappij heeft niets te bekennen tgo u.
Wat u verteld is uw waarheid en uw verhaal wie zegt dat dat correct en volledig is.
Ik behoor tot de maatschappij dus ik zou verantwoordelijk zijn .... beetje serieus blijven.
In onze maatschappij is het de rechterlijke macht die uiteindelijk een uitspraak zal doen over schuld en verantwoordelijkheid.
Niet ik en niet u.

Hoe oud bent u eigenlijk?
Hoeveel jaar hebt u al bijgedragen tot het algemeen welzijn?
Ik ben 24 jaar oud en heb tot nu toe 0 x gewerkt enkel stage, ook nooit vakantiewerk gedaan
Dan hebt ge nog op niets recht.
Rechten moet je eerst opbouwen.
Dat betekent ervoor WERKEN!
Rechten hebben niks te maken met anciënniteit. Wat u nu zegt slaat nergens op, ik heb een diploma accountancy-fiscaliteit en geloof me zo'n diploma behalen is echt niet simpel of denken jullie dat het worden van een boekhouder zeer simpel is?

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#19 , 24 sep 2017 00:07

Wat is het niveau van dat diploma - middelbaar onderwijs - hoger onderwijs welk type?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#20 , 24 sep 2017 00:10

Wat is het niveau van dat diploma - middelbaar onderwijs - hoger onderwijs welk type?
Aangezien TS zichzelf buitengewoon acht en op 24 jaar is afgestudeerd zal dat Buitengewoon Onderwijs van het extreem lange type geweest zijn.
Laatst gewijzigd door asperger op 24 sep 2017 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Manu10
Topic Starter

#21 , 24 sep 2017 00:11

Wat is het niveau van dat diploma - middelbaar onderwijs - hoger onderwijs welk type?
Hoger onderwijs

Manu10
Topic Starter

#22 , 24 sep 2017 00:11

Wat is het niveau van dat diploma - middelbaar onderwijs - hoger onderwijs welk type?
Aangezien TS zichzelf buitengewoon acht en op 26 jaar is afgestudeerd zal dat Buitengewoon Onderwijs van het extreem lange type geweest zijn.
op mijn 24ste ben ik afgestudeerd wegens omstandigheden

Oude Belg
Berichten: 3192

#23 , 24 sep 2017 00:13

Ik ben nu 30% invalide, ik probeer 66% te worden en een gehandicapte parkeerkaart te krijgen
Dan best ook je andere oog naar de bliksem helpen : voor die kaart heb je 80% nodig...
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Manu10
Topic Starter

#24 , 24 sep 2017 00:30

Ik ben nu 30% invalide, ik probeer 66% te worden en een gehandicapte parkeerkaart te krijgen
Dan best ook je andere oog naar de bliksem helpen : voor die kaart heb je 80% nodig...
Ik hoop dat de geliefde van de dader van mijn oog hetzelfde zullen meemaken maar geconfronteerd worden met de dood of 2 ogen

Manu10
Topic Starter

#25 , 24 sep 2017 00:55

Ik ben eerlijk gezegd niet van plan om de zaak af te sluiten, ik wil dat dit dossier voor altijd open blijft totdat ik garantie krijg voor mijn ander oog(dat door deze fout mijn ander oog niet aangetast kan worden)

Manu10
Topic Starter

#26 , 24 sep 2017 00:57

Als jullie binnenkort op het nieuws iets horen over het ziekenhuis in Leuven en het woord rechtbank + oog + blind + doktersfout dan weten jullie het ;)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#27 , 24 sep 2017 08:23

Zoals ik gisteren het reeds geschreven heeft blijf ik erbij dat je een fantast bent, en twijfel ik dat je boekhouder heeft gestudeerd van het hoger type naar wat ik hier al allemaal heb gelezen.
Want anders zou je weten dat u geen ACCOUNTANT bent want dit is in Belgie een beschermde titel die voor behouden is aan boekhouders die een driejarige stage geeft gedaan bij een erkende accountant, drie jaar de zaterdag in Brussel les heeft gevolgd en dan met glans zijn examen heeft afgelegd bij de IAB instituut voor accountants van Belgie.

Wat je parkeer kaart betref, dit is ook een bewijs dat je een fantast bent, als je die al zou krijgen zou je zeker met geen wagen mogen rijden daar je onvoldoende ziet, dit is voorbehouden aan mensen die niet of slecht kunnen gaan en aan erge hart patiënten.

Heb altijd een werknemer gehad met één oog en die reed perfect met de wagen en had ook geen parkeer kaart.

Waarom vind ik je nog een fantast, heb maar enkele honderden euro's maar je heeft wel een afspraak met een dokter in een kliniek in Turkye om naar je oog te zien of die van Leuven wel hun werk kennen.

Stop met die onzin uit te kramen want niemand geloof je nog, als al ? studies zou hebben gedaan in de richting boekhouding zou je toch enige kennis moeten hebben hoe het Belgisch gerecht werkt.

Als laatste wil ik er aan toevoegen dat je in Belgie voor ieder heelkundige ingreep een document moet tekenen voor de dienst anesthesie voor je rechten en verantwoordelijkheid, wel lees deze brief want je heeft hem ook gekregen wat daar allemaal opstaat.

En als die oogzenuw beschadigd is door onrechtstreeks je spul die je nam dan mag je zeker je vergoedingske zien in de vuilbak belanden, want dan is de oorzaak je spul die je nam.

Dus noem je zelf hier in Belgie NOOIT een accountant want dit is EEN WETTELIJK BESCHERMDE TITEL
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#28 , 24 sep 2017 09:09

informeer eens bij de faculteit Rechten van de Universiteit Leuven. Ze kunnen u waarschijnlijk wel een prof medisch recht aanwijzen :lol:

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#29 , 24 sep 2017 09:15

[
Ik hoop dat de geliefde van de dader van mijn oog hetzelfde zullen meemaken maar geconfronteerd worden met de dood of 2 ogen
We leven hier niet onder de wetten van der sharia. Oog om oog, tand om tand. Daarvoor zou je best naar een ander land verhuizen (en blijven wonen).

Manu10
Topic Starter

#30 , 24 sep 2017 09:47

Ik ben zeer depressief, kon ik maar de mogelijkheid hebben om die chirurg te ontslaan en iedereen die mijn documenten vervalst hebben ook maar helaas is dat een corrupte staatsziekenhuis

Terug naar “Andere”