Een goede advocaat

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Een goede advocaat

#31 , 24 sep 2017 09:54

Je klaagt dat men je een vuile allochtoon noemt of iets dergelijks , maar na wat ik vandaag al gelezen heb gedraag je er ook naar, je bent hier in België en jij moet je schikken naar onze normen en wetten.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Manu10
Topic Starter

#32 , 24 sep 2017 10:08

Je klaagt dat men je een vuile allochtoon noemt of iets dergelijks , maar na wat ik vandaag al gelezen heb gedraag je er ook naar, je bent hier in België en jij moet je schikken naar onze normen en wetten.
Dus ik moet accepteren dat ze mij met opzet blind hebben gemaakt en documenten hebben vervalst, zijn dit de waarden en normen van België?, naar wat ik allemaal over jou reacties heb verstaan is dat je corruptie dolgraag steunt

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#33 , 24 sep 2017 10:14

Dus ik moet accepteren dat ze mij met opzet blind hebben gemaakt en documenten hebben vervalst, zijn dit de waarden en normen van België?
Je durft toch wel, zo mensen beschuldigen waar je geen bewijs van heeft, je heeft zelf toe dat het een gevolg van het spul dat je nam de operatie is mislukt en toch gaat je een ganse kliniek beschuldigen van opzettelijk je blind te hebben gemaakt.

Met zulke mensen praat ik niet meer en is het mij wel gelijk wat je nog schrijft !

schrijft TS mijn nog in mijn berichten !!!

Ik vind dat u voortaan niet moet reageren op mijn topics, ik heb namelijk niks te maken met mensen die corruptie steunen


Je zal zeker geen last van mij meer hebben.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#34 , 24 sep 2017 10:18

Ik vind dat er hier wel een slotje op mag voor er erge dingen geschreven word.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#35 , 24 sep 2017 10:18

Als je denk recht te hebben op schadevergoedingen etc, los het op met de mogelijkheden die de Belgische wetgeving u ter beschikking stelt.
Hier ga je de oplossing niet vinden daar we u dossier niet kennen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Manu10
Topic Starter

#36 , 24 sep 2017 10:20

Dus ik moet accepteren dat ze mij met opzet blind hebben gemaakt en documenten hebben vervalst, zijn dit de waarden en normen van België?
Je durft toch wel, zo mensen beschuldigen waar je geen bewijs van heeft, je heeft zelf toe dat het een gevolg van het spul dat je nam de operatie is mislukt en toch gaat je een ganse kliniek beschuldigen van opzettelijk je blind te hebben gemaakt.

Met zulke mensen praat ik niet meer en is het mij wel gelijk wat je nog schrijft !

schrijft TS mijn nog in mijn berichten !!!

Ik vind dat u voortaan niet moet reageren op mijn topics, ik heb namelijk niks te maken met mensen die corruptie steunen


Je zal zeker geen last van mij meer hebben.
U praat nog steeds over de steroïde die ik heb ingenomen, voor de 1000ste keer: voor de operatie werd er tegen mij gezegd dat het geen invloed zal hebben tijdens de ingreep, en ze hebben mij godverdomme gelijk gegeven waarom begint ge dan nog te zeveren over steroïde?, als je niet WILT VERSTAAN moet ge niet komen blaffen

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#37 , 24 sep 2017 10:22

Wat is het niveau van dat diploma - middelbaar onderwijs - hoger onderwijs welk type?
Aangezien TS zichzelf buitengewoon acht en op 26 jaar is afgestudeerd zal dat Buitengewoon Onderwijs van het extreem lange type geweest zijn.
op mijn 24ste ben ik afgestudeerd wegens omstandigheden
Pas op uw 24ste uw middelbaar gedaan???? Zeker veel gedubbeld?

Manu10
Topic Starter

#38 , 24 sep 2017 10:22

Als je denk recht te hebben op schadevergoedingen etc, los het op met de mogelijkheden die de Belgische wetgeving u ter beschikking stelt.
Hier ga je de oplossing niet vinden daar we u dossier niet kennen.
Ik weet dat ik recht heb, ze hebben het zelf toegegeven

Manu10
Topic Starter

#39 , 24 sep 2017 10:23


Aangezien TS zichzelf buitengewoon acht en op 26 jaar is afgestudeerd zal dat Buitengewoon Onderwijs van het extreem lange type geweest zijn.
op mijn 24ste ben ik afgestudeerd wegens omstandigheden
Pas op uw 24ste uw middelbaar gedaan???? Zeker veel gedubbeld?
Hogeschool en je weet dat er bij hogeschool studiepunten zijn dus zoveel dubbelen mag niet ;)

laryge
Berichten: 136
Juridisch actief: Nee

#40 , 24 sep 2017 10:28

Ik zou bijna hopen dat de advocaat van de tegenpartij hier meeleest.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#41 , 24 sep 2017 10:28

[quote="Manu10"]Ik ben zeer depressief, kon ik maar de mogelijkheid hebben om die chirurg te ontslaan en iedereen die mijn documenten vervalst hebben ook maar helaas is dat een corrupte staatsziekenhuis[/quote]

Dat heb je dan fout, want het is een KATHOLIEK ziekenhuis, en zeker geen staatsziekenhuis. Als je dat wilde moest je maar naar een ziekenhuis gaan in uw land van oorsprong, en dat onder de knoet ligt van uw geliefde president.
Maar daar kan je natuurlijk niet genieten van de Belgische ziekenkas en de andere sociale voorzieningen.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#42 , 24 sep 2017 10:31

[quote="Manu10"]Ihelaas is dat een corrupte staatsziekenhuis[quote]

Dat heb je dan fout, want het is een KATHOLIEK ziekenhuis, en zeker geen staatsziekenhuis. Als je dat wilde moest je maar naar een ziekenhuis gaan in uw land van oorsprong, en dat onder de knoet ligt van uw geliefde president.
Maar daar kan je natuurlijk niet genieten van de Belgische ziekenkas en de andere sociale voorzieningen.

Manu10
Topic Starter

#43 , 24 sep 2017 10:32

Ik ben zeer depressief, kon ik maar de mogelijkheid hebben om die chirurg te ontslaan en iedereen die mijn documenten vervalst hebben ook maar helaas is dat een corrupte staatsziekenhuis[/quote]

Dat heb je dan fout, want het is een KATHOLIEK ziekenhuis, en zeker geen staatsziekenhuis. Als je dat wilde moest je maar naar een ziekenhuis gaan in uw land van oorsprong, en dat onder de knoet ligt van uw geliefde president.
Maar daar kan je natuurlijk niet genieten van de Belgische ziekenkas en de andere sociale voorzieningen.
En nu ga je over naar de president van mijn land van oorsprong, je probeert vanuit een standpunt te schieten maar doet het altijd mis, probeer andere argumenten op te sommen en probeer het bij het onderwerp te houden want daar heb jij het zeer moeilijk mee zie ik ;)

Manu10
Topic Starter

#44 , 24 sep 2017 10:37

Ik durf mensen nog niet eens aan te kijken omdat mijn oog blind is en ander oog lui is en u komt hier zevers vertellen over president

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#45 , 24 sep 2017 10:45

Best een drie dubbel slot webmaster.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”