Strafrechtelijke wetgeving inzake drugshandel

JanPietJoris
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Strafrechtelijke wetgeving inzake drugshandel

#1 , 24 jun 2017 03:13

Ik heb ooit geld geleend aan een vriend, die het dan samen met zijn vennoot zou investeren in enkele mooi-ogende zaken. Nu ben ik er echter achter gekomen dat zij dit geld, alsook andere finaniele bronnen, in grootschalige drugshandel hebben geïnvesteerd, omdat het, in hun woorden, een opportuniteit was die ze niet konden laten liggen. Die zaakjes zijn echter helemaal misgelopen; ik heb een aantal zeer beangstigende dingen in de krant gelezen waarvan ik weet dat mijn vriend en zijn vennoot erbij betrokken waren (kidnapping, schietpartijen, moord, ...).

Nu, ik wil dat geld terugkrijgen, en ik wil dat mijn vriend en die vennoot gestraft worden; ik ben een groot tegenstander van drugs, en de manier waarop mijn vriend en zijn partner mij hebben afgescheept en mij zelfs hebben bedreigd toen ik achter hun praktijken kwam en hen daarmee confronteerde maakt dat ik hen eigenlijk de gevangenis in wens.
Mijn vraag, kan ik hier zelf iets aan doen? Zijn er zaken binnen de wet die de investering in criminele activiteiten bespreken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 25 jun 2017 00:51

Hebt u contracten afgesloten?

Reclame

Terug naar “Andere”