Dakwerker zegt werken af

angell
Topic Starter
Berichten: 82

Dakwerker zegt werken af

#1 , 27 apr 2017 17:11

mijn dakwerker met wie ik een getekende offerte heb zegt nu omwille van ziekte de werken af.
ik wacht nu al bijna een jaar dat hij de werken uit voert nu heeft hij de grote dak gezet en afgewerkt en zou deze week beginnen met de helende platte dak boven de aanbouw plat te maken en te plaatsen.
Hij stuurt vandaag een brief waarin hij ons meedeelt dat hij de werken niet mag uitvoeren omwille van ziekte.
Maar hij heeft wel tijdens de werken van de grote dak een balk geschroefd op de momentele helende dak van de aanbouw en een gat erin gemaakt normaal gezien geen probleem omdat die complete dak toch verwijderd zou worden maar nu hij dit niet meer gaat doen zit ik met gaten in die dak waar regen door heen komt.
Wat zijn mijn rechten en mag hij zo maar het contract opzeggen?
hij heeft me twee weken geleden trouwens een voorschot factuur verzonden voor de platte dak die ik nog niet betaald heb omdat hij pas begin mei ermee zou starten.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding