PARKEREN

STEFAN EEMAN
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

PARKEREN

#1 , 04 apr 2017 07:06

Beste,

Ik rij met camionet om installatie uit te voeren,daar staat werkbank,rekken en lades in om mij werk gerief en materiaal in op te bergen,nu mij vraag is mag ik parkeren op plaats waar E9b bord staat,dus parkeren alleen voor personenwagens.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 apr 2017 10:33

Neen, dit niet noodzakelijk een auto voor dubbel gebruik !

auto voor dubbelgebruik, elke auto opgevat en gebouwd voor het vervoer van personen en zaken die, bij het gebruik voor het bezoldigde vervoer van personen, ten hoogste acht plaatsen mag bevatten, zonder die van de bestuurder;
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 04 apr 2017 11:35

Mag idd niet - u zal een parkeervergunning moeten aanvragen aan de gemeente op de plaats waar u gaat werken en borden (laten) plaatsen. (En betalen).
Ook een zelf gecreëerd probleem voor menig SUV eigenaar die zijn voertuig als LV heeft laten inschrijven - die mogen er ook niet staan. En zijn dan verontwaardigd dat ze in overtreding genomen worden.

Reclame

Terug naar “Andere”