ENDOCARDITIS

Hartklep
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ENDOCARDITIS

#1 , 22 feb 2017 22:09

Ik ben man van 47 jaar .
In september 2015 laat ik een implantaat plaatsen ,in oktober wordt ik grieperig en zeg mijn huisarts dat er niets erg is . Na 6 maanden nog steeds ziek en al enkele antibiotica kuren gekregen . In april 2 maal naar spoed sint-Jozef Mortsel voor ze mij opnamen ... met hevige ontsteking en overgeven en koorts , veel bloed in urine . Na 5 dagen in ziekenhuis en door vraag van mijn moeder zien ze mijn hart na en komen ze tot de vaststelling dat ik verdikking op hartklep heb en beschadiging van aorta en binnenzijde hart . Volgende dag spoedoperatie oprnhartoperatie met mechanische hartklep en stuk aorta . In uza Edegem ongeveer 8 weken om de 4 uur anitibiotca gekregen (ENDOCARDITIS is weg ) . Daarna 4 maand revalidatie in uza maar met slechte resultaten bij inspanningstest . Ze doen redelijk veel testen maar hart is genezen zeggen ze . Bij laatste inspanningsproef geraak ik tot 60 watt en heb ik maar 32 procent kracht voor mijn leeftijd . Ik ben zelfstandige glazenwasser en cardioloog zegt dat dit niet meer mag omdat ik ook zware bloedverdunners neem . Maar zetten niets op papier , ik moet mijn plan trekken , regel dit maar met u huisarts . Mijn huisarts zoekt nu verder voor pijn in de spieren en krachtverlies , moeheid , pijn rechter borst schouder , slecht slapen , tintelingen in vingers en gevoelloosheid topjes vingers , soms kortademigheid ( bij koude ) warmte nog afwachten .... Vandaag naar Middelheim echo van klep laten maken (tweede opinie ) . Hartklep werk goed , hart slaat soms over en maakt soms echt veel lawaai maar is niet erg zeggen ze . Verder kunnen ze niet echt helpen en kom maar terug binnen 6 maand . U bent geen hartpatiënt ? Mss help wat extra revalititatie . Ik zoek nu nog verder voor mijn problemen maar kan niet werken . Ik verwacht na de vele controles van de voorzorg dat ze mij niet langer als zieke bezien . Ik wil gerust terug een inspanningstest doen maar dat vinden ze precies niets . Ik denk dat delen van mijn lichaam door de langdurige ENDOCARDITIS wat beschadigt zijn . Heeft nog iemand zoiets meegemaakt of heeft er iemand raad voor mij . Ik heb ook een vervangingsinkomen als zelfstandige en die zou ook wegvallen omdat er geen procent van invaliditeit is vastgesteld . Ik snap heel dit systeem niet . Nu moet ik verplicht van zelfstandige naar parttime arbeider gaan met inkomstenverlies . Omdat de dokters enkel mondeling mij deze raad geven . Ik mag ook geen zwaar werk doen . Ik ben alleenstaande , het huishoudelijke is al zwaar .

Ik hoop dat alles goed komt ,

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding