hulp gevraagd

dosje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

hulp gevraagd

#1 , 31 jan 2017 13:32

het gaat hierom.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170126_02696817

ik ben volledig onschuldig...had ik echt in fout moeten zijn dan had ik echt geen probleem om het toe te geven. maar het is 1 tegen 3. die gasten kwamen zelfs niet voor een gestolen ipad.maar gewoon om mij geld af te troeven om een gram heroine te kunnen kopen. omdat ik weigerde het geld te geven,ging hij een mes uit zijn zak halen. ik voelde duidelijk aan dat dit hier helemaal verkeerd zou aflopen...ik heb hem dus geslegen...maar liefst 3 maal stond c.c. op...telkens de bedoeling om mij te aanvallen. ik herinner mij dat hij mijn een mislukte karateschop toediende ...zijn voet had ik in mijn handen en hij viel met zijn hoofd op de grond.ja ik heb hem inderdaad geslegen ( ik ben er 100 procent ervan overtuigd dat hij mij ging steken..indien hij het mes had).. het was zuiver verdediging...maar ik heb niemand die het kan bewijzen...tuurlijk dat zijn vrienden niets van " het mes " zullen zeggen. ik vraag mij af waarom er eigenlijk een dak boven de rechtbank staat? mijn naam staat er op en tis niet moeilijk te weten wie ik ben hé...ieper is ook niet zo groot toch? mag dit maar zo?moet weten dat c.c. al 20 jaar een drugverslaafde is...maarja daarvan zegt de krant niks hé. mijn leven is kapot als dit defenitief is die uitspraak. en eerlijk gezegd vind ik dat mijn advocaat mijn niet goed verdedigd heeft.als hij in het ziekenhuis lag heeft hij tevens een verpleegster een kopstoot toegediend...maarja alles is mijn fout dat zijn hersenen niet meer werken. die onderzoek is echt niet goed uitgezocht vind ik...geen meerdere ondervragingen...geen reconstructie...niks ,Nada...rein !!!! en ik weet nog een paar pittige misbreuken dat die c.c. op zijn naam heeft ( want hij heeft mij datzelf gezegd!!!),maar ik vind dat hij al ellende genoeg heeft gehad...zo heb ik dat echt niet gewild !!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dosje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 feb 2017 11:07

vreemd geen antwoord? neen er is iets dat mij zorgen baard...mag dit wel.

kijk ik ben bij A. geweest voor mij te verdedigen. die dame werkt als zovelen met een paar of meerderen...toen de zaak bijna moest voorkomen...zei ze tegen mij dat ze mij niet langer kan verdedigen. de reden was: omdat c.c. zichzelf niet kan verdedigen en via het heilig hart een advocaat toegewezen krijgt ( kreeg)...tja u raad het al het is een collega van mijn advocaat ( A. dus) ze zei dat ze verplicht is om hem te verdedigen en ik tja daar sta ik dan..de zaak werdt een eindje uitgesteld. ze zei dat ze mij niet kon zo laten zitten...dat dit niet in haar aard was...ze zei letterlijk " ik weet iemand die enorm goed is en jou eventueel zou kunnen vrijspreken " tja veel keuze had ik niet...ik geloofde haar. de volgende afspraak was dus in het kantoor van A. met nu advocaat B....A. had niets goeds te zeggen over c.c. . met vele hoop ik met advocaat B. naar de rechtbank...maar ik vind dat advocaat B. het niet zo geod heeft gedaan. mijn vraag is " mag dit wel " ? die switch op zo een manier? advocaten toch hé...dat speelt toch onder 1 hoedje hé...is hier toch duidelijk ?

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#3 , 02 feb 2017 20:20

u stelt geen juridische vraag, dus men zal u hier niet kunnen helpen.

ik ga er van uit dat u een advocaat heeft, enigste raad dat ik kan geven, laat die zijn werk doen.

Reclame

Terug naar “Andere”