Kinderbijslag

Goedgebakken1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kinderbijslag

#1 , 25 aug 2016 22:20

Hoi

Ik woonde sinds een jaar terug bij mijn ouders waar ik voor mijn zoon maandelijks 60 euro kinderbijslag extra kreeg ...1.5 jaar geleden zijn mijn huurders uit het mijn appartement gezet zodat ik dit kon vernieuwen en mijn huidige partner is toen in dit app gaan wonen vermits zijn huur overeenkomst ten einde liep ... In de zomer van 2015 ben ik in mijn app ingetrokken met mijn zoon en is mijn partner gaan inwonen bij zijn grootmoeder ( lat relatie) in oktober 2015 ben ik bevallen en sindsdien zijn de problemen begonnen ... Ik kreeg bezoek van een inspecteur kinderbijslag op deze moment kreeg ik het standaard kindergeld voor mijn 2 kinderen ... Deze vroeg bankafschriften ,facturen,aankoopbewijs bouw enz deze staan allemaal op mijn naam ik heb ook bevestigd dat mijn partner er was en dat we een lat relatie hebben ... Nu 6 maand later zijn we beide uitgenodigd voor een verhoor categorie 2 op het politiekantoor ... We hebben beiden geen voordeel aan de situatie ...ik ben zelfstandig krijg geen uitkering en geen enkel ander voordeel als officieel alleenstaande ik wil ook geen adres van 3 de op mijn woning ... Nu is mijn vraag wat er verder van kan uit voortkomen ? Op het kinderbijslag fonds zeggen ze dat ze vanaf de geboorte van mijn dochter het verhoogde kinderbijslag kunnen terug vorderen maar dat dat uitgesloten was omdat er geen uitbetaald is dit komt voort van famifed

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding