op heterdaad betrapt bij winkel diefstal

stomefout
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

op heterdaad betrapt bij winkel diefstal

#1 , 23 aug 2016 18:56

Beste,
Gisteren middag was ik met enkele vrienden
De midiamarkt binnen gestapt , in de winkel zij een van mn vrienden dat ik geen filips speaker (chow model) durvden steelen
voor het laachen , maar ik wast zo dom om
stoer te den en er een in mn zak te steken
natuurlijk hadden ze me door toen ik de winkel verliet werd ik tegen gehouden,
En ondervraagd ondanks mijn portemonnee
gestolen was kost ik het aperaat niet betalen dus hielden ze het, en er werd geen boete van de winkel aangerekend omdat ik voledig mee werkten, maar de politie werd standaard er bij gehaald


Zij vroegen mn gegevens en ik moet op verhoor bij de politie voor verdachten categorie 3

Maar ik weet totaal niet wat er zal gebeuren ondanks ik een blanko strafblad heb

Als iemand weet wat er kan gebeuren
Reageer dan plzzzz

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 aug 2016 05:19

De strafmaat voor een winkeldiefstal is een gevangenisstraf van 1 maand tot 5 jaar en een geldboete van €156 tot €3.000.

U zal uitgenodigd worden voor verhoor Salduz Cat III, er zullen vingerafdrukken en foto's genomen worden.
Voorts zal dit op uw strafblad komen.

Wat de vervolging betreft is het mogelijk dat deze geseponeerd wordt daar dit uw eerste gerechtelijk feit is.

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 aug 2016 10:41

Bent u meerderjarig?

Reclame

stomefout
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 24 aug 2016 17:42

Nee 16jaar

Terug naar “Andere”