Afsluiting rond kampeerplaats stacaravan

rico123
Topic Starter
Berichten: 176

Afsluiting rond kampeerplaats stacaravan

#1 , 16 aug 2016 09:26

Beste mensen,

Ik zou graag vernemen hoe ik deze zaak het beste aanpak.
1 maand geleden hebben we een stacaravan gekocht dewelke op een vakantieverblijf staat.
De caravan is uiteraard van ons en de plaats huren we per jaar.
Nu staat er aan de afsluiting 3 houten (sier) panelen die hun beste tijd gehad hebben.
Hierachter lag (zo dachten wij) rommel en dit wouden we opruimen maar het was iets anders dan rommel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Er zit een niveauverschil van 1m tussen onze plaats en het naastliggend bos.
Aan het bos zelf staat een afsluiting maar doordat het zo een zanderige grond is brokkelt heel die boel af en werd dit amateuristisch opgelost door afval van plastieken planchetten te plaatsen met een ijzeren buisje.
Nu jaren later is zijn die buisjes snotrot en brokkelt heel die boel af.
We hebben de eigenaar aangesproken omdat er in het contract staat dat we (indien we weg gaan) het terrein terug in zijn oorspronkelijke staat moeten brengen.
Hij doet hier niets aan zegt hij, da's voor de huurder :shock: :shock: .
Sorry maar ik denk niet dat de huurder moet investeren in stenen en mortel om een afsluiting te plaatsen.
Verbeter me als ik het verkeerd op heb aub.
Ik heb er foto's van genomen en ben van plan om hem een beleefde mail te sturen met de foto's in bijlage en hem er van op de hoogte te brengen dat deze situatie in de toekomst gaat problemen geven voor de bestaande afsluiting.
Natuurlijk zouden we ook liever hebben dat we een proper uitzicht hebben dan te moeten kijken op een afbrokkelend terrein.
Voor de rest geeft hij ons wel een contract met wat er allemaal NIET MAG .

Hoe zouden we dit echt beste aanpakken aub.
Thx

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 16 aug 2016 10:06

Tracht dit in der minne te regelen en behoud de goede verstandhouding. Als hij volgend jaar u opzeg geeft, moet je u caravan van zijn terrein verwijderen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Andere”