Tja, blijkbaar zijn er toch veel mensen die regelmatig problemen hebben met de post!
Vorige week nog maar eens een klachtformulier per Internet gestuurd naar Bpost.
Nog geen Reactie. vandaag nog maar eens 4 klachten verstuurd.
i
Zo'n 3 jaar geleden kreeg ik op een dag een 15-tal brieven (tegelijk) in de bus die allemaal voor de volgende huisnummers waren, waaronder zelfs een envelop met maaltijdcheques. Ik ben die brieven netjes in de juiste bussen gaan deponeren en heb dan een klacht ingediend bij Bpost via klachtenformulier. De dag erna belde onze (vaste) postbode aan om te informeren want ze was al op de hoogte gebracht van de melding. Ze begreep niet wat er gebeurd was en kwam zich excuseren. Blijkbaar is de tam tam toen heel snel gegaan.
Als klachtendienst van Bpost niet reageert kan je wel naar de (onafhankelijke) Ombudsdienst postsector
http://www.ombudsman.be/nl/ombudsman/ca ... postsector