Fout droogzuiging bouw

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Re: Fout droogzuiging bouw

#16 , 11 mei 2016 11:18

Dat vind ik nu ook wel mava105, en uit beleefdheid zou er een kleine sorry mogen volgen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers
Berichten: 1788

#17 , 11 mei 2016 11:26

[Lanox, aangezien het onduidelijk is, gebruik ik inderdaad mijn eigen ervaring.
.
Waarom mag jij dat wel en als ik het doe stuur je me verwijten en vraagt me dat ik actief zou worden op een bouwforum.
Ik heb nu eenmaal een 42 jarige carrière in de bouwwereld. Eerst 10 jaar in grote bouwwerken (zoals metrowerken Antwerpen, waar miljoenen liters water is weggepomp)) en dan meer dan 30 jaar in het dagelijkse onderhoud, beheer, aankoop/verkoop en verhuur van horecapanden en appartementen. Alles samen meer dan 1300 panden en dit over heel Vlaanderen. Ik kan mij dus wel degelijk een ervaringsdeskundige noemen.
Ik stuur u helemaal geen verwijten, wat zeg ik nu verkeerd met te melden dat je lid moet worden van een bouwforum?
Dat je veel ervaring hebt geloof ik best... Maar wat doet het ertoe? Ik heb ook mijn tientallen jaren ervaring. Echter heeft uw ervaring niets met de juridische wereld te maken, de mijne wel. Daarom antwoord ik juridisch en de technische kant interesseert mij niet, en heeft ook geen enkele toevoeging op deze vraag. Voor een rechtbank ga je ook niet uitleggen hoe de afzuiging technisch in z'n werk gaat, wat telt is de overeenkomst... de rest maakt niets uit. En daar kan enkel TS een antwoord op geven...

Hoewel ik reeds de vraag beantwoord heb, wat de overeenkomst ook mocht zijn...

Ging de overeenkomst over het gebruik & installatie van het materiaal, dan kan TS niets eisen.
Ging de overeenkomst over het wegpompen van het water, dan moet TS niets betalen.

Ik snap niet waarom je daaraan moet toevoegen hoe de afzuiging technisch in z'n werk gaat??

Je knipt één zin uit mijn uitleg en geeft daarop commentaar... Dat is de boel uit zijn context plaatsen en is voor mij ook beledigend.

Mariette
Berichten: 2507

#18 , 24 jun 2016 13:20

[Lanox, aangezien het onduidelijk is, gebruik ik inderdaad mijn eigen ervaring.
.
Waarom mag jij dat wel en als ik het doe stuur je me verwijten en vraagt me dat ik actief zou worden op een bouwforum.
Ik heb nu eenmaal een 42 jarige carrière in de bouwwereld. Eerst 10 jaar in grote bouwwerken (zoals metrowerken Antwerpen, waar miljoenen liters water is weggepomp)) en dan meer dan 30 jaar in het dagelijkse onderhoud, beheer, aankoop/verkoop en verhuur van horecapanden en appartementen. Alles samen meer dan 1300 panden en dit over heel Vlaanderen. Ik kan mij dus wel degelijk een ervaringsdeskundige noemen.

Misschien kan je hier het antwoord vinden Mava:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 37#p357198
Laatst gewijzigd door Mariette op 24 jun 2016 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

mjers
Berichten: 1788

#19 , 24 jun 2016 13:30

[Lanox, aangezien het onduidelijk is, gebruik ik inderdaad mijn eigen ervaring.
.
Waarom mag jij dat wel en als ik het doe stuur je me verwijten en vraagt me dat ik actief zou worden op een bouwforum.
Ik heb nu eenmaal een 42 jarige carrière in de bouwwereld. Eerst 10 jaar in grote bouwwerken (zoals metrowerken Antwerpen, waar miljoenen liters water is weggepomp)) en dan meer dan 30 jaar in het dagelijkse onderhoud, beheer, aankoop/verkoop en verhuur van horecapanden en appartementen. Alles samen meer dan 1300 panden en dit over heel Vlaanderen. Ik kan mij dus wel degelijk een ervaringsdeskundige noemen.

Misschien kan je hier het antwoord vinden Mava:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 37#p357237
Ik weet niet wat je nu precies probeert duidelijk te maken maar ik ruik heel wat frustratie dat je speciaal mij loept om mij in een slecht daglicht te stellen. Noemen ze dat geen laster en eerroof?

Enig idee hoeveel juridische rompslomp er bij dergelijke installaties aan te pas komt?
Remember de centrale in gent?

Ik ben ingenieur van opleiding en voor mijn beroep ben ik ondermeer verantwoordelijk voor het krijgen van vergunningen voor de centrale. Dit vereist een vlekkeloze kennis over de wetgeving.
Dit is niet te vergelijken met een hobbytuinier die denkt alles beter te weten en eens een discussietje verliest op een forum en daarna gefrustreerd rondloopt. Zielig!

Mariette
Berichten: 2507

#20 , 24 jun 2016 14:06


Ik weet niet wat je nu precies probeert duidelijk te maken maar ik ruik heel wat frustratie dat je speciaal mij loept om mij in een slecht daglicht te stellen. Noemen ze dat geen laster en eerroof?

Enig idee hoeveel juridische rompslomp er bij dergelijke installaties aan te pas komt?
Remember de centrale in gent?

Ik ben ingenieur van opleiding en voor mijn beroep ben ik ondermeer verantwoordelijk voor het krijgen van vergunningen voor de centrale. Dit vereist een vlekkeloze kennis over de wetgeving.
Dit is niet te vergelijken met een hobbytuinier die denkt alles beter te weten en eens een discussietje verliest op een forum en daarna gefrustreerd rondloopt. Zielig!
:roll: Ongelooflijk!... Echt... geen woorden voor. Ik heb mijn boterham verdient met mijn kennis over dit onderwerp.(*).. Maar dergelijke weerklank heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Ik heb u alle mogelijke wetteksten gegeven die erover bestaan... en nog wijkt u niet af van uw standpunt.
Indien u de vraag zou stellen kon het mij geen bal schelen. Maar u sticht hier verwarring voor de vraagsteller. Zelfs na bijna 60 posts is het nog altijd niet duidelijk, dit terwijl de wet hierover wel heel duidelijk is.

Ik begreep nooit wat sommige partijen bezielde om naar de rechtbank te komen terwijl ze zowat iedere wetgeving tegen zich hadden. Maar na uw pleidooi begrijp ik hen wat beter. U bent zo overtuigd van uw gelijk dat u niet meer voor rede vatbaar bent.
(*) kennis dus over bamboe in de tuin.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 02#p432502

Nooit geweten dat we voor een bouwaanvraag of vergunningsaanvraag kennis over de bamboe van de buren nodig hadden. En ik heb 30 jaar op een ingenieursbureau gewerkt.

mjers
Berichten: 1788

#21 , 24 jun 2016 14:12


Ik weet niet wat je nu precies probeert duidelijk te maken maar ik ruik heel wat frustratie dat je speciaal mij loept om mij in een slecht daglicht te stellen. Noemen ze dat geen laster en eerroof?

Enig idee hoeveel juridische rompslomp er bij dergelijke installaties aan te pas komt?
Remember de centrale in gent?

Ik ben ingenieur van opleiding en voor mijn beroep ben ik ondermeer verantwoordelijk voor het krijgen van vergunningen voor de centrale. Dit vereist een vlekkeloze kennis over de wetgeving.
Dit is niet te vergelijken met een hobbytuinier die denkt alles beter te weten en eens een discussietje verliest op een forum en daarna gefrustreerd rondloopt. Zielig!
:roll: Ongelooflijk!... Echt... geen woorden voor. Ik heb mijn boterham verdient met mijn kennis over dit onderwerp.(*).. Maar dergelijke weerklank heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Ik heb u alle mogelijke wetteksten gegeven die erover bestaan... en nog wijkt u niet af van uw standpunt.
Indien u de vraag zou stellen kon het mij geen bal schelen. Maar u sticht hier verwarring voor de vraagsteller. Zelfs na bijna 60 posts is het nog altijd niet duidelijk, dit terwijl de wet hierover wel heel duidelijk is.

Ik begreep nooit wat sommige partijen bezielde om naar de rechtbank te komen terwijl ze zowat iedere wetgeving tegen zich hadden. Maar na uw pleidooi begrijp ik hen wat beter. U bent zo overtuigd van uw gelijk dat u niet meer voor rede vatbaar bent.
(*) kennis dus over bamboe in de tuin.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 02#p432502

Nooit geweten dat we voor een bouwaanvraag of vergunningsaanvraag kennis over de bamboe van de buren nodig hadden. En ik heb 30 jaar op een ingenieursbureau gewerkt.
Mannekes toch, gaan we persoonlijk worden?
Ik moet mij niet verantwoorden tegenover u, de regels van planten en afsluiting en gemene muren vallen onder de regels van ruimtelijke ordening. En wat denk je dat je moet weten om een vergunning aan te vragen? Ik volg het toekennen van vergunningen over de ganse wereld en gebruik deze info om zelf bepaalde zaken vergund te krijgen en heb daarbij veel connecties in de juridische wereld.
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn kennis van de ruimtelijke ordening en het consumentenrecht vlekkeloos is. Anders was ik al lang mijn job kwijt.


Tja zelfs in een ingenieursbureau hebben ze mensen nodig om de toiletten te kuisen.

Ik apprecieer trouwens absoluut niet dat u hier mijn beroepsgegevens buiten mijn wil te grabbel gooit.
Laatst gewijzigd door mjers op 24 jun 2016 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

mjers
Berichten: 1788

#22 , 24 jun 2016 14:13



Nooit geweten dat we voor een bouwaanvraag of vergunningsaanvraag kennis over de bamboe van de buren nodig hadden. En ik heb 30 jaar op een ingenieursbureau gewerkt.

ik krijg het gevoel dat er héél veel zaken zijn dat jij niet weet... Ik controleer alvast met argusogen al uw volgende posts op dit forum.
Uw antwoorden op dit forum staan bol van de fouten.

Oude Belg
Berichten: 3192

#23 , 24 jun 2016 14:18

Begint meer op een catfight dan op een juridisch forum over te lijken. Laten we het juridische en de vraag van TS niet vergeten.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

mjers
Berichten: 1788

#24 , 24 jun 2016 14:21

Begint meer op een catfight dan op een juridisch forum over te lijken. Laten we het juridische en de vraag van TS niet vergeten.
Volledig mee eens, en ik laat me er telkens in meevoeren. Foutje in mijn karakter denk ik... Voor hetzelfde geld is mariette een kind van 16 jaar die zich wat verveeld achter haar pc...

Vraag van TS is reeds een maand oud, topic werd enkel heropend door Mariette om zich te zondigen aan kwaadwillige ruchtbaarmaking.

Mariette
Berichten: 2507

#25 , 24 jun 2016 16:14

Ik apprecieer trouwens absoluut niet dat u hier mijn beroepsgegevens buiten mijn wil te grabbel gooit.
ik verwijs enkel naar de informatie die U hier ZELF hebt geplaatst. Als U dat als lasterlijk beschouwt dan is dat uw probleem.


En ja, ook in ingenieursbureaus hebben ze mensen nodig die de toiletten kuisen. Gelukkig maar dat er zulke mensen zijn. Echter, ik heb nooit beweerd dat dit mijn job was. In tegenstelling tot U refereer ik enkel naar informatie die U zelf neerschreef.
inclusief de" universiteits infusies" of "kwaadwillige ruchtbaarmaking.".

mjers
Berichten: 1788

#26 , 25 jun 2016 08:35

Ik apprecieer trouwens absoluut niet dat u hier mijn beroepsgegevens buiten mijn wil te grabbel gooit.
ik verwijs enkel naar de informatie die U hier ZELF hebt geplaatst. Als U dat als lasterlijk beschouwt dan is dat uw probleem.


En ja, ook in ingenieursbureaus hebben ze mensen nodig die de toiletten kuisen. Gelukkig maar dat er zulke mensen zijn. Echter, ik heb nooit beweerd dat dit mijn job was. In tegenstelling tot U refereer ik enkel naar informatie die U zelf neerschreef.
inclusief de" universiteits infusies" of "kwaadwillige ruchtbaarmaking.".
Laster en eerroof is de VERSPREIDING van informatie. Het is niet omdat ik iets gezegd heb tegen persoon X dat u dat mag doorvertellen naar persoon Y of Z... Wat doe jij eigenlijk op een juridisch forum als je dat nog niet weet?

Terug naar “Andere”