onderhoudsgeld moeten betalen

bruno costima
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

onderhoudsgeld moeten betalen

#1 , 01 apr 2016 07:41

Beste mensen , ik ga het proberen te schrijven wat mij nu overkomt . Ik word 65 j deze maand , je zou zeggen , het is zo ver , ik moet niet meer werken.
Neen . Ik moet nog 4 j maandelijks € 250 betalen aan mijn ex . Ik kan er mee leven als het te regt is. Maar voor haar is het gewoon een spaarpotje , voor mij is het overleven . Ik was met haar 8 j samen , 5 jaar gehuwd , ik heb haar steeds moeten verzorgen , haar werk is : Huisbewaarder, zij woont gratis , geen kosten + € 400 boven op , komt niet aan belasting te betalen . De scheiding is een feit , ik was in alle staten . Er is nog zo veel te vertellen .

Mijn vraag is , hoe kan ik mijn scheiding aan vechten , wie wil mij helpen ?????? Het moet mogelijk zijn !!!!!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 01 apr 2016 08:28

Bij u advocaat gaan om het onderhoudsgeld te laten nazien.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Mariette
Berichten: 2507

#3 , 01 apr 2016 13:23

Indien de partner niet op eigen benen kan staan moet er onderhoudsgeld worden betaald voor een periode gelijk aan de lengte van het huwelijk.

Reclame

Terug naar “Andere”