auto verlichting wieldoppen

gorens
Topic Starter
Berichten: 180

auto verlichting wieldoppen

#1 , 04 sep 2015 18:09

gewoon een vraag

zijn auto verlichting banden ventieltjes - wieldoppen toegestaan in belgié
ik bedoel ventieltjes voor de autobanden die je op de auto banden plaatst waardoor zij snachts oplichten tijdens het rijden ?


het is maar een vraag hoor

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 04 sep 2015 18:36

Wordt niet vermeld bij toegelaten verlichting. Nee dus.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

KrisP
Berichten: 145

#3 , 04 sep 2015 18:49

Niet toegelaten. Als je snel gecontroleerd wil worden door de politie vooral doen ;-)

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 04 sep 2015 19:30

Niet toegelaten op de openbare weg, daarbuiten wel.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 22 sep 2015 17:12

Niet toegelaten op de openbare weg, daarbuiten wel.
Tja, zijn er dingen die NIET toegelaten zijn op een wagen als deze niet op de openbare weg komt? ;-)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

LeenW
Berichten: 12826

#6 , 22 sep 2015 17:53

Niet toegelaten op de openbare weg, daarbuiten wel.
Tja, zijn er dingen die NIET toegelaten zijn op een wagen als deze niet op de openbare weg komt? ;-)
Om te beginnen alles waarvan het bezit illegaal is.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#7 , 24 sep 2015 11:32

Om te beginnen alles waarvan het bezit illegaal is.
Ja, dat je geen nucleair wapen in je koffer moet hebben, is nogal wiedes. Maar je mag perfect een witte camionette een blauwe streep en zwaailichten geven, zolang je er niet mee op de openbare weg komt, zou ik zo denken. Je kan je wagen ook tunen op gelijk welke manier (verlagen tot net op de grond, spoilers van 3 meter breed, etc...) zolang je niet op de openbare weg komt... en zo verder, en zo verder...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”