#1 , 20 sep 2007 11:42
een persoon heeft gevraagd voor een aantal goederen te mogen plaatsen op mijn parking en beloofde deze voor het einde van de maand op te halen. Na verschillende emails te hebben verstuurd voor de goederen weg te halen, was het steeds ja voor het einde van deze maand, maar steeds zonder gevolg. Nu 6 maanden later is er een ander persoon die een gedeelte van de goederen wil komen halen en beweerd er een aankoop factuur van te hebben. De 1e persoon die de goederen laten staan heeft zegt nu dat het van hem is daar die andere nog geld aan hem moet betalen.En dreigd mij verantwoordelijk te stellen indien er iets ontbreekd. Wat mag ik nu doen de eerste persoon moet ook aan mij nog betalen van parkingkosten voorheen. Bij de politie kan men niets zeggen en de vrederechter ook ni die stuurd mij naar een advocaat maar ik kan moeillijk een advocaat gaan betalen voor 150 euro die ikzelf nog te goed heb van de eerste persoon. heeft er hier iemand een antwoord of ik de tweede persoon die goederen mag laten weg nemen. groetjes