#1 , 05 dec 2014 17:16
Onze aannemer komt bewust niet opdagen tijdens de werken aan aan onze nieuwbouwwoning. Eind juni is hij 1dag aan het werk begonnen(dakwerken aan plat dak in dit geval) en ondertss is het nog altijd niet dicht en afgewerkt en heeft hij nog geen enkele dag voortgedaan. Iedere keer als ik bel zal het nog 2weken duren,als ik dan terugbel is het 3weken,dan weer 2weken,.... en ja ,nu is het winter en is het te koud en te vochtig om de voorziene werken uit te voeren. Ben ten einde raad. Alle muren zijn nat,isolatie is onbeschermd,...Vensters kunnen niet geplaatst worden,elektriciteit vant zelfde,..... En nu zit ik dus weer een 3tal maanden blokvast(tot na de winter in het beste geval) . Ik heb geen contract getekend,alleen een offerte getekend dat ik akkoord ga met zijn prijs. Heeft alle materialen al aangekocht zegt ie om het werk uit te voeren,maar daar ben ik vet mee. Normaal neemt een dakwerker werken aan een plat dak(mag niet koud en vochtig zijn blijkbaar) voor en houdt de zadeldaken voor in de winter. Wat kan ik doen? kan ik gewoon zeggen,je moet niet meer komen en een andere zoeken? Hem gewoon betalen voor de uitgevoerde werken en is daarmee de kous af? Als jonge twintigers die bouwen is het al niet makkelijk en dan nog zo een tegenslag,pffffffffffffffffffff