glas op tuin muur

goldfinger
Topic Starter

glas op tuin muur

#1 , 19 jun 2014 23:34

glasschreven op een muur vaststeken kan ik mij daar problemen op verwachten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 19 jun 2014 23:40

waarschijnlijk wel;

misschien niet zo zeer met inbrekers, maar dan denk ik vooral aan dieren en in specifiek katten die zich ernstig kunnen kwetsen.

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 19 jun 2014 23:43

glasschreven op een muur vaststeken kan ik mij daar problemen op verwachten?
Ja, als je op die muur gaat zitten :lol:
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Vandebos

#4 , 20 jun 2014 01:32

Gelet op je andere post plaats je best op de muur een extra omheining. Kost wat meer dan gebroken glas maar zal je op termijn minder kosten.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#5 , 07 jul 2014 13:34

Of muurtje hoger (laten) opmetsen. Is misschien goedkoper dan er een omheining op te zetten. Hangt ook af van hoe hoog de muur nu is, natuurlijk (is het een halflaag muurtje van 70 cm, een muur van 180 cm, of een muur van 250 cm)?

Als het een half hoog muurtje is waar je door een sprongetje op kan zitten, kan je problemen verwachten als je daar glasscherven opzet en een groepje tieners daar wat wou "rondhangen" en er eentje op het muurtje wipt en zich daaraan verwondt...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”