Inbraak

goldfinger
Topic Starter

Inbraak

#1 , 19 jun 2014 23:32

Bij mijn ouders is er al in redelijk korte tijd 5 inbraken geweest. Naast hun huis is een garagepoort van een garageplaats met betalende autostaanplaatsen.
Normaal gezien moet de poort ALTIJD op slot worden gedraaid maar dat gebeurt maar raar of zelden. Net voorbij die poort is een muurtje waar die boeven overspringen.

Kan ik de eigenaars aansprakelijk stellen dat ze zo veel briefen en klachten van ons over die poort naast zich neer leggen? En zo, bewust het inbreken vergemakkelijken

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 19 jun 2014 23:45

Bij mijn ouders is er al in redelijk korte tijd 5 inbraken geweest. Naast hun huis is een garagepoort van een garageplaats met betalende autostaanplaatsen.
Normaal gezien moet de poort ALTIJD op slot worden gedraaid maar dat gebeurt maar raar of zelden. Net voorbij die poort is een muurtje waar die boeven overspringen.

Kan ik de eigenaars aansprakelijk stellen dat ze zo veel briefen en klachten van ons over die poort naast zich neer leggen? En zo, bewust het inbreken vergemakkelijken

Alvast bedankt
Derden hoeven niet te zorgen voor de inbraakveiligheid van uw eigendom. Dat moet je zelf doen.
Of een buur zijn deur of poort op slot doet daar hebt u geen inspraak in.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 jun 2014 08:01

Verhoog het muurtje of zet er prikkeldraad bovenop.

Reclame

Terug naar “Andere”