aansprakelijk voor je kinderen

nijsluc
Topic Starter

aansprakelijk voor je kinderen

#1 , 26 nov 2013 18:03

Ik heb een inwonende zoon van 32 jaar ,die al 2 maal een (klein) ongeval veroorzaakte en dit in dronken toestand .
Tot nog toe enkel met materiële schade . Nu eisen wij dat ,als hij een andere wagen koopt, een alcoholslot plaatst .
Kunnen wij hier een contract van laten opstellen ? Wij willen ons huis niet kwijt geraken .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 26 nov 2013 18:07

Ik heb een inwonende zoon van 32 jaar ,die al 2 maal een (klein) ongeval veroorzaakte en dit in dronken toestand .
Tot nog toe enkel met materiële schade . Nu eisen wij dat ,als hij een andere wagen koopt, een alcoholslot plaatst .
Kunnen wij hier een contract van laten opstellen ? Wij willen ons huis niet kwijt geraken .
Er is geen gevaar dat jullie het huis zouden kwijtraken aangezien uw zoon meerderjarig is.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

nijsluc
Topic Starter

#3 , 26 nov 2013 19:45

Er is geen gevaar dat jullie het huis zouden kwijtraken aangezien uw zoon meerderjarig is.

Maar wij zouden toch de deurwaarders aan de deur kunnen krijgen , en misschien moet je telkens bewijzen dat alle bezittingen van ons zijn .

Reclame

roharro

#4 , 26 nov 2013 19:47

Maar wij zouden toch de deurwaarders aan de deur kunnen krijgen , en misschien moet je telkens bewijzen dat alle bezittingen van ons zijn .
Enkel wat betreft de inhoud van de woning. Niet de woning zelf,noch enige andere roerende of onroerende bezittingen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

nijsluc
Topic Starter

#5 , 26 nov 2013 23:19

Blij dat te lezen ,,,maar toch blijf ik eisen ''een alcoholslot''.
Indien hij gedronken heeft ,,,moet hij een taxi bellen ,ik zal hem wel betalen .

Terug naar “Andere”