Sorry voor late antwoord . Is ook een hele klus om de wirwar te ontrafelen ( en nog steeds niet helemaal duidelijk , waardoor mijn antwoord onvolledig kan zijn . ) .
1/ U hebt een overeenkomst ( gehad ) die valt onder het handelsrecht ( niet als particulier ) .
2/ U dient de verkoopsvoorwaarden grondig te lezen ( speciaal betreffende de promotie voorwaarden ) , alsook eventuele mogelijkheden tot annulering .
3/ Normaal gezien als uw bestelling binnen de vooropgestelde promotieperiode gebeurt is ,
is de verkoop gesloten , zijnde in promotie. Neem voor alle zekerheid pas de bevestiging van bestelling , nl. 30 maart ( daar kunnen ze zelf niet onderuit ) .
4/ citaat : " -Ik lees echter in het antwoord van 19juni lees ik dat de promotie-artikelen tijdens de promotie moesten vertrekken."
Is dit een bijkomende voorwaarde , of staat deze vermeld in de oorspronkelijke promotie voorwaarden ?
Nergens eerder vermeld = niet geldig ( extra voorwaarden stellen NA overeenkomst ) . Wel vermeld = een mogelijk probleem.
Als het eerder vermeld stond , en uw orderbevestiging ( en betaling ) is gebeurt tijdens de promotieperiode , dienen zij te leveren TIJDENS promotieperiode . Dat een item niet voorradig was , is niet uw schuld .
5/ U mag bestelling annuleren , rekening houdend met bovenstaande ( periode promotie - voldaan aan voorwaarden of niet ) .
6/ Een terugstorting van het betaalde is een bevestiging van akkoord over uw annulering . ( verkoop definitief ongedaan door beide partijen ) .
7/ Bij het ontvangen van goederen tekent u voor ontvangst ( waarbij de ongedane verkoop terug aanvaard wordt ) . ( teken nooit zomaar voor ontvangst zonder iets gelezen te hebben , als particulier kunt u daar verschoning voor krijgen , als handelaar niet ) .
8/ Is er op 19 september iets op papier ( mail ) gezet , of was dit alleen telefonisch ?
9/ Het laatste factuurtje ( ergens eind juli - begin aug. ) had moeten geprotesteerd zijn . U kunt niet bewijzen dat u niet akkoord was , want u hebt getekend voor ontvangst goederen , en niet geprotesteerd . Vroeger wel , ja . Maar dit betrof een ANDERE overeenkomst .
10/ U hebt goederen ontvangen + factuur . Niets geprotesteerd .U kunt proberen om het oorspronkelijke promotiebedrag te betalen .
Als noodoplossing : mocht er reactie op komen , laat hen weten dat er een fout in het systeem gebeurt is

en verwijs naar eerdere correspondentie en gebeurtenissen . Dan kunnen ze het ook eens uitzoeken .
Naar mijn gevoel zijn er binnen deze firma verschillende personen NAAST elkaar aan het werk geweest ( de een niet wetend wat de andere doet ) .
Iemand anders suggesties ?