vervelend!

hichem
Topic Starter

vervelend!

#1 , 10 nov 2011 19:45

wij zijn in schuldbemiddeling en hadden onze brandverzekering daar ook onder laten onderbrengen.
Ik had de brandverzekering nodig voor een aanrijding tegen ons huurhuis met onze garagepoort en we kregen te horen dat we geschrapt waren.
geen brief van gekregen of zo.
(misschien aangetekend, maar niet afgehaald dat betwist ik niet!)
Huisbaas heeft ons laten weten dat hij het dan via zijn verzekering zal laten maken, maar dat de verzekering dit zal terugkoppelen op onze autoverzekering.
Intussen hebben wij onze auto wel weggedaan en is die polis afgesloten.
Wel is dat "ongeluk" gebeurd met onze auto tijdens de verzekering nog.
Kunnen wij nog aanspraak maken op onze autoverzekering?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 10 nov 2011 20:02

In de polis staat over hoeveel tijd u beschikt om aan te geven. Gewoonlijk enkele dagen.
Daarna gaat het niet meer. Zeker niet als de polis is afgesloten.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

hichem
Topic Starter

#3 , 10 nov 2011 20:13

Ok!
De polis is vervangen door een scooterpolis, kunnen wij dat dan aangeven onder die polis?

Reclame

roharro

#4 , 10 nov 2011 20:15

Ok!
De polis is vervangen door een scooterpolis, kunnen wij dat dan aangeven onder die polis?
Als jullie niet met die scooter tegen de poort zijn gereden mag dat niet want dat is fraude!!!!!!!!!!
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

hichem
Topic Starter

#5 , 10 nov 2011 20:35

ja dat dacht ik ook al.
dus de schade uit eigen zak betalen :-( ?
en wat als wij dat niet kunnen ophoesten?
Het gaat hier dus om 2100!!!! euro.
Als wij geweten hadden dat wij dat konden aangeven haden we dat natuurlijk gedaan, niet bij stilgestaan toen!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 02 dec 2011 09:55

U hebt ondertussen toch terug een brandverzekering???

Oude Belg

#7 , 02 dec 2011 12:36

Maar dekt die nieuwe polis ongevallen die gebeurd zijn voor de polis afgesloten was? Lijkt me onwaarschijnlijk. En dekt de brandverzekering ongevallen met een motorvoertuig? Best de verzekeringsvoorwaarden eens goed bekijken, denk ik.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Andere”