Dronken rijden, procureur in beroep.

boete
Topic Starter
Berichten: 1

Dronken rijden, procureur in beroep.

#1 , 18 apr 2011 17:28

geachte Op 21 maart kwam ik de politierechtbank te gent voor het drinken onder invloed 2 weken nadien krijg ik een brief van de notaris dat de procureur in hoger beroep gaat tegen de vonnis nu is mijn vraag wat raden jullie mijn aan een advocaat te nemen of niet de eerste maal was ik alleen en wat denk en jullie dat de vonnis zou kunnen zijn Met deze dank ik U hoogachtend.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38603

#2 , 18 apr 2011 22:05

???brief notaris ???
wat waren de feiten ....

Kevin LOYENS
Berichten: 3

#3 , 18 mei 2011 16:05

Beste,

Heeft u rechtsbijstand, dan wordt uw advocaat betaald door de verzekeringsmaatschappij? U doet dan best beroep op een advocaat.

Reclame

basejumper
Berichten: 4629
Locatie: Diest

#4 , 06 jul 2011 22:38

Toch even opletten. rechtsbijstand kan inderdaad tussen komen. Maar : als er geen ongeval was is de verzekering actueel niet op de hoogte van het dronken rijden. Als je je rechtsbijstand zelf gaat informeren dat je dronken reed zou de verzekeraar je wel eens als een verhoogd risico kunnen gaan beschouwen...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 07 jul 2011 10:11

wat waren de feiten ....
Franciscus!!! je kan toch lezen: Drinken onder invloed.
:lol: :lol: :lol:

Terug naar “Andere”