Handtekening truckje,Ik ben de slachtoffer

emirson86
Topic Starter
Berichten: 5

Handtekening truckje,Ik ben de slachtoffer

#1 , 05 nov 2010 20:56

beste mensen,

ik heb een foutje gemaakt, er kwam iemand langs voor een donatie actie van 50 cent per maand, kwam heel vertrouwelijk over, met vertrouwd kleren etc, maar de hele verhaal gaat niet om hoe betrouwbaar diegene was,

maar dat ik accoord ben gegaan, dacht bij me zelf 50cent kan ik maandelijks wel missen, dus heb ik het ccontract gelezen en alles klopte,dus heb ik ondertekend, enkel een handtekening gezet,meer niet,

paar dagen later krijg ik een brief thuis, met een kopie van het orginele, de staat mijn handtekening op,maar totaal anders dan de maandelijks 50 cent,

de staat een compleet overeenkomst dat ik de auto verkocht heb aan .... persoon, en met een handtekening voor accoord Ontvange betaling, en dat persoon x de huidige eigenaar is,

de handtekening is wel van mij, en klopt ook dat ik op die blaatje mijn handtekening heb gezet,maar der stond heel iets anders op, hoe kan dit?

Moet ik afstand nemen van mijn auto? kan ik hier niks tegen doen? zal ik een rechtzaak winnen? hoe kan ik bewijzen dat ik niet daarvoor heb getekend?

is het mogelijk dat hij het gaat winnen met maar een papier waar maar 1 handtekening op staat verder heb ik niks geschreven maar de tekst is door hem geschreven tot aan datum en al,

hoop een snelle antwoord te krijgen,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
emirson86
Topic Starter
Berichten: 5

#2 , 05 nov 2010 21:02

De document is een kopie van het orginele, dus iik heb het orginele niet, en ik vermoed dat het weer mensen van de forum zijn dat gedaan hebben, in mijn andere post,i

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#3 , 06 nov 2010 10:12

Ik begrijp niets van uw verhaal en de link met uw andere post.

Reclame

mava105
Berichten: 22352
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 06 nov 2010 10:37

Ik begrijp niets van uw verhaal en de link met uw andere post.
Emirson 86 heeft blijkbaar een autowrak gekocht en dit opgeknapt. Hij wenst de auto nu te verkopen via het internet, en blijkbaar zijn er lezers van een forum (niet het onze) die hier een stokje willen voor steken.

mava105
Berichten: 22352
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 06 nov 2010 10:39

het weer mensen van de forum zijn dat gedaan hebben, in mijn andere post,i
Dan moet je wel de tekst in uw andere post laten staan en die niet gedeeltelijk wissen. wat heb je te verbergen? Dat je een autowrak voor nieuw wil verkopen?

emirson86
Topic Starter
Berichten: 5

#6 , 08 nov 2010 22:07

laat alles achterwegen, dit bedoel ik,. ik heb een auto, zoals velen hebben, Stel je voor er komt iemand bij je aan de deur voor kinder postzegels, en je gaat akoord en bestelt kinderpostzegels, je zet netjes je handtekening op het blaatje, en een week later krijg je per post een fotokopie thuis van de kinderpostzegel hoe... op de fotokopie staat jou handtekening maar waarvoor je getekend hebt is heel wat anders dan een week geleden aan de deur, blijkbaar heb je ergens je handtekening gezet terwijl je niks in de gaten had,

en hierbij gaat het om de auto! de auto van uw! dat je afstand neemt van je auto, en dat de auto niet meer van jou is, met jou handtekening erop, Snappen jullie het nu een beetje?

ik ben mijn auto waarschijnelijk kwijt, als hij ermee naar de rechter gaat, Kan dit kloppen of kan ik met gerust hard negeren dat hij de auto niet mee krijgt,en dat hij naar de rechter mag?

Veebee
Berichten: 565

#7 , 09 nov 2010 09:02

jij hebt je handtekening op een blanco papier gezet? Trouwens een donatie actie van 50 ct per maand, hoe verdacht is dat al niet
Kost meer aan papierwinkel dan wat die actie kan opleveren.

Franciscus
Berichten: 38771

#8 , 09 nov 2010 18:06

Klacht indienen bij politie wegens misbruik van vertrouwen, valsheid in geschriften in openbare of handelsgeschriften en (poging) oplichting

Trouwens een contract moet wel iets meer bevatten dan een fotocopie van een handtekening.

Daarbij moet de koper dan naar u komen om het voertuig op te eisen en dan heb je ineens de mede(dader) te stekken.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#9 , 09 nov 2010 18:09

Tja, met een fotokopiemachine kan ik zelfs een kontrakt maken, incl. handtekening, waarmee Albert II zijn nieuw jacht verkoopt voor een halve EURO!
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

emirson86
Topic Starter
Berichten: 5

#10 , 13 nov 2010 19:54

haha oke zo,

ik weet genoeg, ik heb de auto al ingeruild tegen een mercedes v8 5 liter, kan die mooi bij de nieuwe eigenaar een handtekening vragen,

Terug naar “Andere”