DRINGEND !!! Gratis uitlenen van een wagen

Rebel-with-a-cause
Topic Starter
Berichten: 1216

DRINGEND !!! Gratis uitlenen van een wagen

#1 , 31 okt 2010 10:38

Situatie:
Persoon wil een wagen gratis uitlenen aan een familielid die enkele dagen vanuit het buitenland op bezoek is.
Zodoende kan dit familielid in België vrij andere familieleden en vrienden bezoeken.

Vraag:
Is het aangewezen om onderling een overeenkomst op te maken waardoor beiden gedekt zijn, ook ten opzichte van derden (worst case scenario).
Heeft iemand een idee wat er dan best in deze overeenkomst moet staan (voorbeelden zijn zeker welkom).

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
siesken
Berichten: 263

#2 , 31 okt 2010 18:08

Even met de verzekering praten

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#3 , 31 okt 2010 22:32

idd zeker doorgeven aan de verzekering want zelfs met een onderlinge overeenkomst kunt u zichzelf niet ontslaan van enige verantwoordelijkheid
Maar spijtig genoeg vermoed ik dat uw verzekering ook hier weer munt zal trachten uit te slaan.
en ik lees ook dat het familie is en zo maar zou het misschien geen goed idee zijn om even over een huurwagen na te denken. Familie is familie tot dat
er eens iets ......... begrijp je. Jij kent natuurlijk jouw familielid als geen ander maar in het Engels zeggen ze zo mooi better to be safe then sorry.
Stel je familielid komt terug van bezoek en er blijkt een deuk en kras te zitten aan bestuurderskant. Zelfs met de nodige uitleg gaat er misschien
toch iets knagen je weet nooit.
Ik ben misschien pessimist maar de vreugde behouden met en in de familie is voor mij ook zeer zeer belangrijk
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Terug naar “Andere”