kan een bankrekening ineens "onvindbaar" zijn

oeps
Topic Starter

kan een bankrekening ineens "onvindbaar" zijn

#1 , 22 aug 2010 22:24

Hallo,

iemand die me nog geld moet storten zei me laatst dat zijn bankrekening plots onvindbaar is bij de Nederlandse bank ABN AMRO.
Hij vertelde me eerst dat hij via de online-bank niet meer kon inloggen en dat hij dan naar het hoofdkantoor gereden is en ze hem daar
meedeelden dat ze niks konden terugvinden van zijn rekening,enkel de papieren die hij ooit invulde om een rekeningte openen.
Nu vraag ik me af,kan dit zomaar of is dat een leugen ?

groet

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 22 aug 2010 22:29

Hallo,

iemand die me nog geld moet storten zei me laatst dat zijn bankrekening plots onvindbaar is bij de Nederlandse bank ABN AMRO.
Hij vertelde me eerst dat hij via de online-bank niet meer kon inloggen en dat hij dan naar het hoofdkantoor gereden is en ze hem daar
meedeelden dat ze niks konden terugvinden van zijn rekening,enkel de papieren die hij ooit invulde om een rekeningte openen.
Nu vraag ik me af,kan dit zomaar of is dat een leugen ?

groet
Als hij de rekening volgens de regels heeft geopend EN ER GELD OP GESTORT HEEFT kan dit niet.
Trouwens dit doet niet ter zake: als hij een schuld heeft moet hij die betalen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Rebel-with-a-cause

#3 , 23 aug 2010 17:56

Hallo,

Mag ik dit gebruiken voor mijn 'toekomstige schuldeisers'? :roll:

De schuld staat vast, de manier waarop men deze dient terug te betalen, laat je dan best ook op voorhand schriftelijk vastleggen.
Zo vermijd je situaties zoals je hierboven aangeeft. 8_)

Reclame

Terug naar “Andere”