INFRAX praktijken schandalig

loeke
Topic Starter

INFRAX praktijken schandalig

#1 , 05 jun 2010 09:36

Geachte, in oktober 2009 is infrax mij een nieuwe conteur komen plaatsen .werken gedaan ,toen ze vertrokken ging mijn automatiche poort niet meer . ik bel direct terug, ze komen langs maar ze vonden de fout niet wat er scheelde , ik ken daar niets van zie die van infrax . bel naar de firma van je poort ik zal je een papier geven voor de verzekering .die firma van mijn poort komt langs 88euro kosten wat zegt infrax nu betaal da maar zelf wij komen niet tussen onder de 250euro terwijl het hun fout was dat mijn poort stuk was da kan toch niet he' graag wa informatie .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 05 jun 2010 13:55

Geachte, in oktober 2009 is infrax mij een nieuwe conteur komen plaatsen .werken gedaan ,toen ze vertrokken ging mijn automatiche poort niet meer . ik bel direct terug, ze komen langs maar ze vonden de fout niet wat er scheelde , ik ken daar niets van zie die van infrax . bel naar de firma van je poort ik zal je een papier geven voor de verzekering .die firma van mijn poort komt langs 88euro kosten wat zegt infrax nu betaal da maar zelf wij komen niet tussen onder de 250euro terwijl het hun fout was dat mijn poort stuk was da kan toch niet he' graag wa informatie .
Bij een stroomonderbreking gebeurt het courant dat bepaalde electronische toestellen "gereset" moeten worden, m.a.w. volgens de procedure beschreven in de bijhorende handleiding terug opgestart.
Kijk na wat er aan uw poort werd gedaan om ze terug te laten werken. Indien er effectief onderdelen moesten worden vervangen, dus materiële schade, dan kunt u proberen die terug te vorderen. Bedenk evenwel het voor 88 EUR waarschijnlijk niet de moeite loont grote stappen te ondernemen.
De opmerking dat ze minstens voor 250 EUR moeten stukmaken vooraleer verantwooridng te dragen is wel larie en apekool.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Andere”