Burgerlijke ongehoorzaamheid

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Burgerlijke ongehoorzaamheid

#1 , 20 jan 2021 10:03

Kan men vervolgd worden door in een grote groep mensen op te roepen om niks meer te BETALEN ?

Zoals geen enkele factuur meer, geen belastingen of BTW meer, geen boetes meer dus compleet niks, ik heb ze wel verwittigd dat de verzekeringen van de wagen en ook de tax moeten betaald worden

Ze schermen er mee dat er een moratorium is van geen beslag, beslag onder derden,, geen dagvaarding in Faillissement

Kunnen ze op de zwarte lijst komen ??? de uitstel banken 6+3 maanden zijn verstreken .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5395

#2 , 20 jan 2021 17:49

Als er mensen zo stom zijn om op uw geroep ingegaan te zijn dan zullen ze de gevolgen ervan snel ondervinden.

Wel oppassen als je blijft roepen dat je geen vervolging voor overmatige geluidshinder aan je been krijgt.

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 jan 2021 17:58

Ik roep dit niet hoor, maar daar is een facebook platform die zo noemt BETAAL NIET.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

basejumper
Berichten: 4615
Locatie: Diest

#4 , 20 jan 2021 21:05

Denlowie

Zwarte lijst zeker en vast voor zover zij minstens 3 betalingen niet toegestane achterstallen hebben op hun kredieten. En dat zal bij volharding aanleiding geven tot in eerste fase realisatie waarborgen (VB omzetting hypotheek volmacht) en in een volgende fase opzeg en uitwinning.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 jan 2021 09:31

Ik ga dit eens in de groep van "BETAAL NIET MEER" gooien,
Ze denken dat ze ongenaakbaar zijn door de crisis .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bosprocureur
Berichten: 6853

#6 , 21 jan 2021 09:49

Ik ga dit eens in de groep van "BETAAL NIET MEER" gooien,
Ze denken dat ze ongenaakbaar zijn door de crisis .
Ik vrees dat ze het u niet in dank gaan afnemen, maar ze maken mekaar op met hun, voorzichtig gezegd,"cafépraat", zonder nog rekening te willen houden met de realiteit.

Het kan wel dat de effectieve uitwinning nog wat op zich laat wachten (de banken hebben daar ook niet direct belang bij, vrees ik), maar eens wordt de rekening toch gepresenteerd, en het kan die mensen blokkeren voor hun verdere toekomst.

Terug naar “Andere”