Kan Gerechtsdeurwaarder me volgen naar buitenland?

Emilian
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kan Gerechtsdeurwaarder me volgen naar buitenland?

#1 , 12 jul 2019 09:21

Hallo iedereen,

2 dames hebben mij aangevallen op de straat , mogelijke poging tot me te beroven. Ik panikeerde en ze geraakten meer gewond dan ik uiteindelijk ben geraakt doordat ik iets gooide om van hen weg te raken.

Ze hebben een schadevergoeding recht van 35,000 euro dat ze hebben verkregen. Nou moet je weten dat ik natuurlijk niet van plan ben om aanvallers te belonen voor iemand aan te vallen.

En om heel eerlijk te zijn heb ik niks. Ik heb iets van een 100 euro op mijn naam staan. Dus zelfs als ik dat van plan zou zijn, zou het niet gaan.

In 3 maanden vertrek ik naar het buitenland.
Naar Japan om precies te zijn. Ik heb geen geld of bezittingen maar ik heb wel erg veel vrienden en mijn vrienden in Japan hebben daar voor gezorgd.

Ik vertrek voor goed.
Ik ben het vertrouwen in dit land volledig kwijt. (Onder andere door dit voorval) .

Ik wil graag kinderen maar ben niet van plan om ze hier in dit land groot te brengen na alles dat ik heb gezien en meegemaakt .

Kan de gerechtsdeurwaarder me volgen naar Japan voor 35,000 Euro ?

Ik wil mijn vrienden niet tot last zijn of in problemen brengen door mijn adres bij hen te zetten als dit zo is.

Daarom de vraag.
Dank je.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 12 jul 2019 09:45

ga je te voet naar japan? of lukt dat met 100€.

een schuldeiser kan ook in het buitenland beslag laten leggen op uw inkomsten en bezittingen

https://www.elfri.be/artikel/vluchten-n ... huldeisers

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 jul 2019 11:09

Voor antwoord op je vraag JA hij kan dit .

Maar als je hier geen centen heeft is het niet zeker dat u ginder centen gaat hebben !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”