schuld door renovacie van mijn zoon zijn huis

fa472746
Topic Starter
Berichten: 49

schuld door renovacie van mijn zoon zijn huis

#1 , 03 jul 2019 14:53

ik heb in 1992/93 /94 mijn zoon zijn tweede huis gerenoveerd voor een bedrag van 1miljoen frank nog plus beschrijf van 300.000frank,in 1994 ben ik overkop gegaan met de zaak en heb al die tijd tot heden mijn afbetaling gedaan en volgend jaar zal ik daar van afzijn ,kan ik dat bedrag nog terug eisen van mijn zoon want in 1995 heeft hij dat huis verkocht voor 2.5 miljoen en mij met de rekeningen laten zitten zijn eerst huis stond borg voor het tweede en ik heb alle betalen van de renovatie aan het tweede huis aan de notaris moeten geven om dat hij zijn eerste huis heeft verkocht,in zekere zing dat dat allemaal beschreven bij de notaris. heb ook onder tussen al een mail gestuurd met de vraag of van zin is om te betalen maar dat is hij niet van plan.
Heden ben ik niet meer bemiddeld daar ik op pension ben onder tussen , hopende op een tegen antwoord

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 03 jul 2019 15:01

Hebt u een (correct opgestelde) schriftelijke schuldbekentenis en welke datum staat daar op?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Mathieu Rutten

#3 , 03 jul 2019 15:20

Kan u alles chronologisch schetsen en duidelijker toelichten en dan uw concrete juridische vraag stellen?

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 jul 2019 23:34

Ik vrees dat dit verjaard is .Verjaringstermijn is tien jaar.

Terug naar “Andere”