hoge waterfactuur en raadselachtige meterstanden

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: hoge waterfactuur en raadselachtige meterstanden

#16 , 18 mei 2013 11:47

Wie heeft die vorige meterstand doorgegeven/opgenomen? Was dat jijzelf of een vorige huurder/eigenaar?
En als je al langer huurdr/eigenaar bent van het pand waarin je woont: wat waren dan de voorgaande meterstanden de voorbije jaren?
Indien je er nog geen jaar woont, wat was dan de aanvangsstand bij uw meterovername?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gultenmert

#17 , 20 mei 2013 21:26

wat nu blijkt is dat ik volgens hen sinds 2010 niks heb doorgegevn ik heb elk jaar mijn meterstand digitaal doorgestuurd daar ben ik heel zeker van.

volgens hen zijn ze al 2jaar afgegaan op schatting.

gultenmert

#18 , 20 mei 2013 21:34

mijn ouders waren de eerdere woners toen waren we met zijn 4 sind 3 jaar woon ik en mijn echtgenoot daar dus zijn we maar met zijn 2.

mij ouders hebben nooit problemen had met het doorgeven enkel de laaste 2jaar zou er niks doorgegeven zijn waarvan ze afgegaan zijn op schatting. dus het 3jaar dus nu ik het doorgeef kreeg ik via de website dat het getal tehoog is en dat ze mij gingen contacteren. vandaar dat ik naar de meterstand keek en de witte letters op rode achtergrond bleven actief draaien het blijkt dat mijn wc bleef lopen, toen de loodgieter kwam zag die geen zichtbaar lek, er zou een probleem zijn met de wc maar wist niet wat.

Reclame

roharro
Juridisch actief: Ja

#19 , 20 mei 2013 21:38

Het zal een combinatie zijn van te lage schattingen en het probleem met de wc
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mava105
Juridisch actief: Nee

#20 , 21 mei 2013 11:08

Een konstant lopende WC kan tot 260.000 l water per jaar verloren laten lopen!!!!! Uw rekening is dan snel gemaakt.
http://ecohuis.antwerpen.be/Ecohuis/Eco ... paren.html" onclick="window.open(this.href);return false;

johangel

#21 , 21 mei 2013 11:34

een overdrukklep van een warmwaterboilertje blijft ook lopen als die klep defect is, en dat hoor je amper omdat dat onder de gootsteen hangt.
Heb het begin van dit jaat voor gehad:oplegfactuur van 1500 euro waarvan pidpa me 500euro eenmalig heeft kwijtgescholden...

gultenmert

#22 , 27 mei 2013 10:32

heb ondertussen mijn factuur ontvangen 5641 euro. nu zou ik schriftelijk moeten mailen met de solidariteitsfons van tmvw.

ben namelijk niet zo goed in schrijven van brieven kan mij iemand helpen of een voorbeeld door mailen naar gultenmert-@hotmail.com

Terug naar “Andere”